ANA til Japan- upgrade?

Apollon

ScanFlyer Blue
Jeg har booket tur på 3 uker til Japan i oktober og skal fly med ANA nonstop Dusseldorf-Tokyo (NH210) med hjemreise fra Osaka-Frankfurt. (NH 6005) Jeg fikk en bra pris (589 euro), da jeg booket i mars og jeg valgte super saver (sjekket for moro skyld hva det kostet om jeg hadde booket i dag og da lå det på det dobbelte, ikke lenger super saver) Det jeg lurer på er hvordan det er med mulighet for business oppgradering ved innsjekk, evt på returen (er visst Lufthansa som opererer flighten da, ikke Dreamliner da tror jeg) Noen som vet om det er mulig selv om jeg har kjøpt den billigste billetten saver og ca hva det koster en vei?
Har bare gått for businessupgrade en gang før og det var med KLM hjem fra Bangkok. Tror jeg da betalte rundt 300 euro ved innsjekk online. Hvordan er dreamlineren til ANA å reise med på economy? Trangt? Noen som har reist med flytypen som går hjem fra Osaka? Siden det var Lufthansa code-share kunne jeg velge Berlin som destination hjem og det fine var at totalen bare ble på 605 euro så billig den Frankfurt-Berlin. Jeg slo til på det da jeg booket, og jeg får slappet av i Berlin før det bærer hjem til Norge 2 dager senere. Da trenger jeg vel ikke hente baggasjen min i Frankfurt, eller? (Det er 1 t 55 minutt transfertid i Frankfurt til flyginingen med Lufthansa til Berlin)

Last edited:
Back