ANA planlagger et nytt selskap og kutter flåten
ANA planlegger å etablere et nytt selskap, som skal posisjoneres mellom deres kortdistanse lavprisselskap Peach og ANA selv. Tanken er å fly 787 maskiner med rundt 300 seter på mellomdistanse
I tillegg kutter ANA i flåten, 35 fly skal ut, blant annet 22 777
https://www.anahd.co.jp/group/en/pr/pdf/20201027-2.pdf
ANA planlegger å etablere et nytt selskap, som skal posisjoneres mellom deres kortdistanse lavprisselskap Peach og ANA selv. Tanken er å fly 787 maskiner med rundt 300 seter på mellomdistanse
I tillegg kutter ANA i flåten, 35 fly skal ut, blant annet 22 777
https://www.anahd.co.jp/group/en/pr/pdf/20201027-2.pdf
ANA Group will establish a third airline brand around fiscal 2022, to raise profits by targeting demand for low-cost, medium-distance flights todestinations in Southeast Asia and Oceania.By using the current Air Japan entity as the foundation, the brand will be capable of responding tosudden changes in demand and begin operations quickly after its establishment.Low unit cost operations will be delivered on this brand through the utilization of the 787 aircraftconfigured with 300+seats.