• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AN-74 200 strandet på Nordpolen

Re: AN-74 200 strandet på Nordpolen

Jeg finner ikke denne hendelsen omtalt på Aviation Safety Network. Pleier ikke de få med seg alle slike hendelser? I dette tilfellet dreier det seg jo også om en skrogskade.
 
Re: AN-74 200 strandet på Nordpolen

Jeg har sett denne hendelsen rapportert andre steder, men da med Gazpromavia som operatør. Svalbadrposten har ved flere anledninger skrevet at operatøren er en annen. Dekoren sier ex Gazpromavia, men titler og logo er jo fjernet, noe som kan tyde på at maskinen har byttet eier eller operatør.

Espen
 
Re: AN-74 200 strandet på Nordpolen

Jeg har sett denne hendelsen rapportert andre steder, men da med Gazpromavia som operatør. Svalbadrposten har ved flere anledninger skrevet at operatøren er en annen. Dekoren sier ex Gazpromavia, men titler og logo er jo fjernet, noe som kan tyde på at maskinen har byttet eier eller operatør.Espen

Enligt Russianplanes så är operatören Shar Ink (Шар Инк) dit den kom i december 2008 från Gazpromavia.
 
Back
Top