F fuglern ScanFlyer Blue 29 Sep 2017 #1 Mye støy over taket her nettopp...iflg Flightradar24 var det en Anatov 124 som passerte over. Noen som aner hva denne gjør på OSL?
Mye støy over taket her nettopp...iflg Flightradar24 var det en Anatov 124 som passerte over. Noen som aner hva denne gjør på OSL?
H Herlov ScanFlyer Gold 29 Sep 2017 #2 Re: ADB5615 OSL? fuglern said: Mye støy over taket her nettopp...iflg Flightradar24 var det en Anatov 124 som passerte over. Noen som aner hva denne gjør på OSL? Click to expand... Den stod parkert Gardermoen flystasjon (militærdelen) da jeg tok av ca. 1730 onsdag.
Re: ADB5615 OSL? fuglern said: Mye støy over taket her nettopp...iflg Flightradar24 var det en Anatov 124 som passerte over. Noen som aner hva denne gjør på OSL? Click to expand... Den stod parkert Gardermoen flystasjon (militærdelen) da jeg tok av ca. 1730 onsdag.
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 29 Sep 2017 #3 Re: ADB5615 OSL? Det var skremmende mye støy over Lillestrøm. Vet ikke om jeg var våken eller ble vekket opp. Så mye at jeg fikk noen tanker en absolutt ikke bør ha.... Måtte være meget lavt...
Re: ADB5615 OSL? Det var skremmende mye støy over Lillestrøm. Vet ikke om jeg var våken eller ble vekket opp. Så mye at jeg fikk noen tanker en absolutt ikke bør ha.... Måtte være meget lavt...