Even92LN ScanFlyer Gold 9 Jul 2009 #1 AN-12 på OSL i dag Denne karen gikk fra OSL i dag kl 12:10 Og tar med ett av LN-NOQ fra tirsdag
N2630B ScanFlyer Blue 9 Jul 2009 #2 Re: AN-12 på OSL i dag Flotte bilder! Veldig fin An, den saa helt ny ut!
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 9 Jul 2009 #3 Re: AN-12 på OSL i dag N2630B said: Flotte bilder! Veldig fin An, den saa helt ny ut! Click to expand... Ja - men den er bygd i 1966, så det er en riktig gammel traver. Og den startet, ikke helt overraskende, sin karriere i gode gamle Aeroflot VC-10
Re: AN-12 på OSL i dag N2630B said: Flotte bilder! Veldig fin An, den saa helt ny ut! Click to expand... Ja - men den er bygd i 1966, så det er en riktig gammel traver. Og den startet, ikke helt overraskende, sin karriere i gode gamle Aeroflot VC-10
putzmeister ScanFlyer Dusty 9 Jul 2009 #4 Re: AN-12 på OSL i dag Det er vel delte meninger, men jeg synes AN-12 er en virkelig nydelig maskin. Virkelig fine bilder Legger ved en annen AN-12 som var her 18. mai MVH Stein Olsen
Re: AN-12 på OSL i dag Det er vel delte meninger, men jeg synes AN-12 er en virkelig nydelig maskin. Virkelig fine bilder Legger ved en annen AN-12 som var her 18. mai MVH Stein Olsen
LN-AØR ScanFlyer Crusty 10 Jul 2009 #5 Re: AN-12 på OSL i dag putzmeister said: Det er vel delte meninger, men jeg synes AN-12 er en virkelig nydelig maskin. Click to expand... Nydelig synes jeg ikke den er, men takk for nydelige bilder begge to. Morsomt å se bilder av russerne også!
Re: AN-12 på OSL i dag putzmeister said: Det er vel delte meninger, men jeg synes AN-12 er en virkelig nydelig maskin. Click to expand... Nydelig synes jeg ikke den er, men takk for nydelige bilder begge to. Morsomt å se bilder av russerne også!
Tændis ScanFlyer Blue 10 Jul 2009 #6 Re: AN-12 på OSL i dag Flotte bilder, Even! AN-12 er om ikke nydelig, så er den spesiell og vi liker vel spesielle fly?
Re: AN-12 på OSL i dag Flotte bilder, Even! AN-12 er om ikke nydelig, så er den spesiell og vi liker vel spesielle fly?
J JanSev ScanFlyer Silver 10 Jul 2009 #7 Re: AN-12 på OSL i dag Noen bilder fra tidligere besøk ( 2002 ) av Antonov 12 på Gardermoen
BSSW Browncoat 10 Jul 2009 #8 Re: AN-12 på OSL i dag Siden det var snø på det øverste bildet, til JanSev, så antar jeg at det ikke var en morgen i juli... Bra bilder forresten
Re: AN-12 på OSL i dag Siden det var snø på det øverste bildet, til JanSev, så antar jeg at det ikke var en morgen i juli... Bra bilder forresten
LCH78 www.lch78.net Medlem 10 Jul 2009 #9 Re: AN-12 på OSL i dag BSSW said: Siden det var snø på det øverste bildet, til JanSev, så antar jeg at det ikke var en morgen i juli... Click to expand... Du skal ikke kimse av snø i juli da.. Snødde i Båtsfjord forrige fredag da
Re: AN-12 på OSL i dag BSSW said: Siden det var snø på det øverste bildet, til JanSev, så antar jeg at det ikke var en morgen i juli... Click to expand... Du skal ikke kimse av snø i juli da.. Snødde i Båtsfjord forrige fredag da
BSSW Browncoat 10 Jul 2009 #10 Re: AN-12 på OSL i dag LCH78 said: Du skal ikke kimse av snø i juli da.. Snødde i Båtsfjord forrige fredag da Click to expand... Men så ligger ikke Gardermoen på samme breddegrad som Båtsfjord heller da, ihvertfall ikke sist jeg sjekket... Jeg refererte til navnet på maskinen på bildet, som du sikkert forstod ^_^
Re: AN-12 på OSL i dag LCH78 said: Du skal ikke kimse av snø i juli da.. Snødde i Båtsfjord forrige fredag da Click to expand... Men så ligger ikke Gardermoen på samme breddegrad som Båtsfjord heller da, ihvertfall ikke sist jeg sjekket... Jeg refererte til navnet på maskinen på bildet, som du sikkert forstod ^_^