KRS Amsterdam Airlines

ThePlanespotter1

ScanFlyer Silver
Noen som fikk med seg Amsterdam Airlines som kom med en A320-212?
Registrering: PH-AAZ

Flyet dro fra Kjevik omtrent 19:00 og er det noen som vet hvorfor den kom?

Hilsen Kenneth

Kom en charter fra Tenerife kl 1520, uten noen avgang satt opp hos Avinor. Men det skulle være en IberWorld, men det kan jo være at Amsterdam Airlines flyr for dem??
Men det kan jo være det var en charter for et eller annet firma da.

Edit: Etter å ha sjekket Flightradar24 og deres playback funksjon fant jeg ut at flyet startet i Amsterdam ca kl 1200 UTC, dro derfra til Dublin som AAN501, og fra Dublin til Kristiansand som AAN502. Så da er det sikkert tale om en spesialcharter.

Fant ikke noe på hvor den dro videre fra KRS. Kanskje den dro tilbake til AMS som den vel sannsynligvis har som hjemmebase?

BF:cool2

Last edited:
Men jeg så på flightradaren at den gikk inn for landing i amsterdam, og før den kom til Kjevik var det en "linje" som kom fra England... Kanskje LN-GBM vet noe...

Fikk den med meg, her er den redigert i all hast. Kanskje den hadde forbindelse med fredagens charter, Strategic Airlines, som også var her med A320. Fikk imidlertid ikke bilde av den, og vet ikke hvor den gikk.

Attachments

• a320_ams2.jpg
    a320_ams2.jpg
    188 KB · Views: 69
Fikk den med meg, her er den redigert i all hast. Kanskje den hadde forbindelse med fredagens charter, Strategic Airlines, som også var her med A320. Fikk imidlertid ikke bilde av den, og vet ikke hvor den gikk.

Hvordan viste du at Amsterdam Airlines var på Kjevik? Det sto ikke noe på avinor sine sider, så brukte du magi?!

Jeg kikket inn i min krystallkule mens jeg tygde fleinsopp for harde livet... Det er løsningen på alt!

(Alternativt så fikk jeg et glimt av flyet i det passerte hustaket på innflyvning til bane 22.)

Jeg kikket inn i min krystallkule mens jeg tygde fleinsopp for harde livet... Det er løsningen på alt!

(Alternativt så fikk jeg et glimt av flyet i det passerte hustaket på innflyvning til bane 22.)

Åja. Du bor ikke så langt unna Kjevik... Forresten, hvordan finner du alle disse trådene om Kjevik på så kort tid, og hvordan finner du tråden jeg trenger deg på så sinnsykt fort? :)

Her kommer vel fleinsoppen og krystallkula inn i bildet igjen... ;) Ellers så snakker vi nok mest om tilfeldigheter.

Her kommer vel fleinsoppen og krystallkula inn i bildet igjen... ;) Ellers så snakker vi nok mest om tilfeldigheter.

Jeg skjønte ikke helt hva "fleinsoppen" og "krystallkulen" er for noe... Jeg tror det er noe galt med siden din Glenn forressten.

Jeg skjønte ikke helt hva "fleinsoppen" og "krystallkulen" er for noe... Jeg tror det er noe galt med siden din Glenn forressten.

Det er like greit å ikke skjønne, det er stort sett lite alvorlig det som kommer fra denne kanten. Siden min er ikke aktiv, det er jeg klar over, men jeg jobber med å få en side opp å gå.

Back