• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AMS 2011 (part 2)

Hehe, vi får konkurrere om views og kommentarer Jørgen, for snart kommer en serie fra AMS samme dager fra denna karn' også ;)
Men for all del, knus meg ned i støvla slik som dette - jeg nyter det :D

"Jørgenbilder" blir vanskelig å kommentere. Vokabularet mitt vil ikke nå de høyder bildene dine er plassert i.

Du er vel snart lei av å drasse på 600 millimetern alle stann.. Jeg kan godt ta vare på den for deg:colgate: kunstnerisk som alltid:D

Takker :)

Du er vel snart lei av å drasse på 600 millimetern alle stann.. Jeg kan godt ta vare på den for deg:colgate: kunstnerisk som alltid:D

Hehehe - lista over folk som har tilbudt seg det begynner å bli lang nå :colgate:
kunstneriske flybilder er tingen:)

Absolutt fantastisk! Og best av alt - du skryter ikke på deg noe som helst, og det trenger du jo ikke, fordi bildene forteller hva du er god for... Gjerne mer takk:-)

H

Back