American Airlines

LN-SSL

ScanFlyer Gold
Sitter her, etter at roen har lagt seg over heimen, og ser på CNBC EUROPE's program "Inside American Airlines - one week in the life" .
Særs interessant, og plutselig ser jeg litt klarere hva som rører seg i kulissene når det gjelder det å drive et flyselskap, på godt og vondt....
Programmet er snart ferdig, men det anbefales på det sterkeste om det skulle komme i reprise!

Jeg har ogsaa hoert mye godt om dette programmet, men misser det til stadighet... Om noen har tapet det/lagt det paa disk, please share! :-)

Programmet gikk igjen i kveld og er akkurat ferdig her i Atlanta .. sjekk listingene for Chicago.

Veldig bra .. Arpey gjorde et veldig positivt inntrykk og programmet skaper et godt inntrykk av et AA som proever aa faa tak paa dagens virkelighet.

Skulle gjerne sett ett tilsvarende om UA .. mistenker at konklusjonene der ville blitt noe annerledes .. :devil

Originally posted by LN-MOW

Skulle gjerne sett ett tilsvarende om UA .. mistenker at konklusjonene der ville blitt noe annerledes .. :devil

UA har jo allerede tatt tak ;)

MOW har nok fortsatt ikke glemt at han veddet på UA`s død...:D

Heisann Tommy777 og god morgen fra Houston!

Først og fremst, hvordan ble ribba? Smakte den som hjemme...:p

Og
UA har jo allerede tatt tak

Ja dette får vi se på...? Det skal nok en del til å fikse United og et skrubba regnskap fra Chapter 11 og $ 10 milliarder i pensjonsobligasjoner som ble dumpa på skattebetalerene er nok en god start, men som nevnt tidligere så har United fortsatt en del baggasje å dra på...;)

Forresten så var dette et av de bedre programmene jeg har sett på lenge, og som nevnt ovenfor gjorde herr Aprey en kjempejobb...!

Dag

Back