American Airlines nye ruter 1.feb 2024

vadheim

ScanFlyer Blue
American Airlines har lagt ut bilder med nye destinasjoner nylig. Ett har en bagasje lapp med teksten ‘and are on our way +O :) to new adventures’. Kan ordspillet pluss skjerf i norske farger og klistrelapp med New York indikere New York-Oslo?

https://www.instagram.com/reel/C2x6iokt ... lubTJtYQ

Last edited:
Re: American Airlines nye ruter 1.feb

Annonseres senere i dag og kommer flere nye ruter, men syntes ikke fargene var så veldig norske?

Basert på endel andre bilder med hint så snakkes det om Australia, og da trolig Brisbane.

GFNEe6JWsAAauEj

Re: American Airlines

Litt googling sier at det er snakk om DFW-BNE.

Ellers er jo kommentarene på innlegget kanskje ikke helt det AA hadde håpet på :p

Det skrives mye om Hawaii og Brisbane, men det er jo som nevnt håpløst med lue og skjerf til de destinasjonene. Tokyo er heller ingen vinterdestinasjon, selv om de har vinter. Det er vel for mye å håpe på at det er OSL, men det hadde vært veldig gøy. De dekker jo allerede både CPH og ARN i høysesong.

Rimelig spesielt å legge lue og skjerf i bagasjen med de destinasjonene. Disse texanerne må være skikkelige frysepinner.

Rimelig spesielt å legge lue og skjerf i bagasjen med de destinasjonene. Disse texanerne må være skikkelige frysepinner.

Jeg var netopp ute og gikk med hunden. Jeg i shorts, naboene har vinterjakke på :colgate:

Ja Maaakan Maaaakan.....
Det samme tenkte jeg også, og tenkte at hvis det kom OSL-DFW da kom jeg til å bytte over til American Airlines :(

Back