American Airline kutter kraftig og reduserer rutetilbudet på innenriks med 11-12% iforhld til å år. Dette innebærer at ca 75 fly settes på bakken, ca 50:50 fordelt mellom American Airlines og American Eagle. Når the kommer til mainline er det først og fremst MD-80 som parkeres samt noen A300. Det blir også kutt i arbeidstokken.
http://biz.yahoo.com/prnews/080521/law515.html?.v=7
Itillegg vil alle ikke-statuskunder måtte betale $15 for den første baggen man sjekker inn (AA som de fleste andre Amerikanske selskapene tar allered $25 for bag nummer 2) og det blir spennende å se om de andre følger etter. Vil ikke bli overasket om både UA og US er raskt ute med å vedta det samme.
Itillegg øker AA gebyrene på det meste.
Da får man ihvertfall litt mer å gjøre i Roswell og Mojave:sarc
http://biz.yahoo.com/prnews/080521/law515.html?.v=7
Itillegg vil alle ikke-statuskunder måtte betale $15 for den første baggen man sjekker inn (AA som de fleste andre Amerikanske selskapene tar allered $25 for bag nummer 2) og det blir spennende å se om de andre følger etter. Vil ikke bli overasket om både UA og US er raskt ute med å vedta det samme.
Itillegg øker AA gebyrene på det meste.
Da får man ihvertfall litt mer å gjøre i Roswell og Mojave:sarc