Amazing Gardermoen Airport! - Video

Beste musikken er nok lyden av motorene, ja!

Syns det var en artig idee å ha med time-lapse :)

Takker :)

PIA fikk jeg aldri. Den er litt vrien noen ganger!

Fraktere ble det også dårlig med. De vil ikke bli filma av meg :(

Tusen takk, ALLE sammen! Setter ekstremt stor pris på alle de gode tilbakemeldingene :)

Nydelige bilder! Men kan dere ikke være så snille å la være å hive på all denne forferdelige heismusikken på disse videoene hele tiden? Alle med et fnugg av musikksmak får jo helt innovertiss av å se på flyvideoer, og det kan jo ikke være meningen!

Flott video, men som sagt over, ser ut til at det ofte er heismusikk eller Sail av AWOLNATION som er populære i en del flyvideoer.

Noen foretrekker musikk andre foretrekker direkte lyd. Jeg liker begge deler. Uansett er det videoprodusent som bestemmer.

Edit: Hvilke heiser er det dere tar med såpass sprek musikk? :p

Edit: Hvilke heiser er det dere tar med såpass sprek musikk? :p
:p:p:p:p:p:p:p

Men fra spøk til litt mer alvor. @amatør, @Svoosj og @Henshaw: er det noen av dere som har prøvd å ta opp god opptakslyd på en flyplass, hvis det er flydur dere spør etter?

Er forsovet enig i det alle sier, men som Per Johan nevner, så er det ikke spesielt lett å kombinere musikk/motorlyd. Valgte derfor å bare bruke musikk, i og med at det på en måte var en "tribute" til selve flyplassen!

Sony HDR-CX700VE er kameraet! :)

Med så raske sceneskifter og så mye klipping det var i denne filmen, tror jeg det beste er å ikke ha med noe motorlyder jeg. Man vil ikke få de med seg uansett, det vil bare høres rart ut. Tenk deg når klippene bytter opptil flere ganger i sekundet med forskjellige motorlyder og lydstyrker. Og time-lapse med ekte lyd blir vel bare tull :P

Nei synes musikkvalget var bra jeg, Elyas! :up:

Støtter også trådstarter. Denne filmen gjorde seg meget bra med musikk. Flyvideoer med lydopptak blir fort mer sus enn motorlyd

:p:p:p:p:p:p:p

Men fra spøk til litt mer alvor. @amatør, @Svoosj og @Henshaw: er det noen av dere som har prøvd å ta opp god opptakslyd på en flyplass, hvis det er flydur dere spør etter?

Hvordan det skal gå til aner jeg ikke, men kan se for meg at det kan være rimelig vanskelig å få til skikkelig flylyd på opptak.

Back