Alternativer ved schedule change UA/SK

SlidesArmed

Flyglad
Har retur til OSL fra FLL: FLL-EWR i T (UA)-EWR-OSL i K (SK) 13 november på 117-billett.
Har i dag fått beskjed om endring i rutetid og ny billett tilsendt fra SAS med påskriften Endoresement/restrictions: INVOL DUE TO SC/ UPG OPTIONTOWN/RESTR APPLY PER FARE COMP
Noen som vet hvilke alternativer jeg bør kjenne til før jeg evt godkjenner endringen (innen ti dager). Endringen er uvesentlig men mulighet for refund hadde i og for seg ikke vært ueffent da vi egentlig ønsker å reise hjem på en annen dato/routing. Tips/råd før jeg ringer 05400?

Noen som vet hvilke alternativer jeg bør kjenne til før jeg evt godkjenner endringen (innen ti dager). Endringen er uvesentlig men mulighet for refund hadde i og for seg ikke vært ueffent da vi egentlig ønsker å reise hjem på en annen dato/routing. Tips/råd før jeg ringer 05400?
Husk at enveisbilletter fra USA til Europa stort sett er ekstremt dyrt. Anbefaler deg å sjekke alternativene før du evt avbestiller.

Enveisbilletter kan også bestilles med bouspoeng til 60% av t/r og det kan ofte være et godt alternativ til meget dyre enveis billetter.

Det ble noen få hundrelapper å få tilbake for taxes.
Nye returbilletter i Plus kjøpt til OK pris for transatlantisk cruise til New Orleans i desember.

Back