• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Alternativer ved schedule change UA/SK

SlidesArmed

Flyglad
Har retur til OSL fra FLL: FLL-EWR i T (UA)-EWR-OSL i K (SK) 13 november på 117-billett.
Har i dag fått beskjed om endring i rutetid og ny billett tilsendt fra SAS med påskriften Endoresement/restrictions: INVOL DUE TO SC/ UPG OPTIONTOWN/RESTR APPLY PER FARE COMP
Noen som vet hvilke alternativer jeg bør kjenne til før jeg evt godkjenner endringen (innen ti dager). Endringen er uvesentlig men mulighet for refund hadde i og for seg ikke vært ueffent da vi egentlig ønsker å reise hjem på en annen dato/routing. Tips/råd før jeg ringer 05400?

Noen som vet hvilke alternativer jeg bør kjenne til før jeg evt godkjenner endringen (innen ti dager). Endringen er uvesentlig men mulighet for refund hadde i og for seg ikke vært ueffent da vi egentlig ønsker å reise hjem på en annen dato/routing. Tips/råd før jeg ringer 05400?
Husk at enveisbilletter fra USA til Europa stort sett er ekstremt dyrt. Anbefaler deg å sjekke alternativene før du evt avbestiller.

Enveisbilletter kan også bestilles med bouspoeng til 60% av t/r og det kan ofte være et godt alternativ til meget dyre enveis billetter.

Det ble noen få hundrelapper å få tilbake for taxes.
Nye returbilletter i Plus kjøpt til OK pris for transatlantisk cruise til New Orleans i desember.

Back