Superhai
ScanFlyer Rusty
Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)
I disse dager så går første norske SK stasjon (SVG) over til Altéa DCS. NVK var første norske stasjon, men der er kun WF. Mange her har sikkert fått det med seg, men siden det sikkert kommer spørsmål om finurligheter fra nå t.o.m. begynnelsen av mai 2013, så kan vel en samletråd være på sin plass. Det har til nå gått vesentlig greit for hva passasjerene opplever, men det kan være en del avvik rundt overgangsdatoene. For de store SK stasjonene så skal OSL i januar, ARN i februar, og CPH i mars.
Dette vil få konsekvenser for online, automat, og selvfølgelig manuell innsjekk. Ikke bare for SK, men også de selskapene som vi har handling av i SAS sine systemer (WF, KF, LH, DK, 6B, N9, RC, KL, BA, osv.)
I disse dager så går første norske SK stasjon (SVG) over til Altéa DCS. NVK var første norske stasjon, men der er kun WF. Mange her har sikkert fått det med seg, men siden det sikkert kommer spørsmål om finurligheter fra nå t.o.m. begynnelsen av mai 2013, så kan vel en samletråd være på sin plass. Det har til nå gått vesentlig greit for hva passasjerene opplever, men det kan være en del avvik rundt overgangsdatoene. For de store SK stasjonene så skal OSL i januar, ARN i februar, og CPH i mars.
Dette vil få konsekvenser for online, automat, og selvfølgelig manuell innsjekk. Ikke bare for SK, men også de selskapene som vi har handling av i SAS sine systemer (WF, KF, LH, DK, 6B, N9, RC, KL, BA, osv.)