Beklager lite tilbakemelding herfra, laaange arbeidsdager denne uka, med fint innhold, men svært få muligheter til å følge forumet
Bra forsøk, LCH78
måneden kan jeg nok ikke kreve, året er et godt forslag, men litt for tidlig
Nå skal dere se hele bildet, der det første egentlig bare var et "ubetydelig" utsnitt av ene hjørnet....
Egentlig et helt uvanlig syn å se de Carvellene stå bakover slik, det er på utsiden av Koksa-hangaren, så de står ikke så trangt som det ser ut som, men effekten er stilig. Enda en Caravelle kommer frem nederst i det store bildet, så i alt 4 CRV, en DC-9 og selvsagt SE-DBK. De parkerte de store av og til inne på midten av tarmac, det området som seinere ble pir B, men det var nok helst når de to andre plassene for de store legner ut var opptatt. Dette sier bildet intet om. Takk til Jan-Olav Martinsen for utlån av bilder
Det scannes, bearbeides og forhandles om dagen. Når alt er klart, ligger det en serie på innflyging til databaser i nærheten. Et ligger forøvrig på innflyging allerede.
Greit nokat fortetting pga. lang brennvidde bidrar til "kaoset" - det skjønte vi. Men at det var på FBU? Jeg burde naturligvis skamme meg, men skau er skau!