Aloha fra Honolulu

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
11 timer etter dere. Om vel 24 timer starter spennende og uviss hjemreise til
hjemlandet.. Ha en topp dag :cool:

God (iskald) morgen fra Majorstuen! God tur hjem til trådstarter, vær forberedt på 40-50 graders varmeforskjell?! Siste ordinære tirsdag på jobben, egentlig en rolig dag - så får ta lang lunsj. Senere blir det juleøl på Lompa.

God morgen fra Scandic Solsiden, selv om jeg foreløpig ikke har sett noe til solen. Møter hele dagen her i Bartebyen før jeg etter planen tilbake dumper ned i sete 3F på SK373 tilbake til hovedstaden hvor dama har lovet meg middag når jeg kommer. Ha en fin dag

God morgen fra 15 blå. Siste skoledag for sønnen min, tror han er fornøyd med det. Ellers er det siste innspurt i dag for juleshopping. Blir nok et "eple" til mor og sønn. Ha en fortreffelig dag.

Attachments

• IMG_7030-1.jpg
    IMG_7030-1.jpg
    83.2 KB · Views: 450
God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb etter at snuppene er sendt på skolen og minstemann i barnehagen.

Grøss! Har Ola Dunk glemt ut hvordan det er å kjøre på snø og vinterføre her på berget? Bar vei + ny snø, hmmmm det kan jo være kjempeglatt :drunk:

Men nuh er jeg på jobb og slike ting er glemt. :)

Ha en forteffelig dag forumister! :)

God morgen fra Nydalen..
Etter en kort avslutning på jobben idag tidlig, var det endelig tid for fri resten av året. Straks blir å foreta siste innspurt i julegave-handelen, så slipper jeg det lille julaften. Ellers er det ikke mye på timeplanen idag...

Ønsker alle en flott tirsdag :)

Last edited:
Tung morgon i Öst efter att min mormor gick bort i natt. Men livet går vidare...

Blir väl att hjälpa till så gott man kan med diverse saker som måste göras. - 9 och mulet bjuder dagen på. Ha en bättre tisdag!

God morgen fra Asker. -12 grader og snø.
Ingen planer for dagen, ble feridg med alle julegavene før jeg reiste over hit. Blir vel bare å nyte juleferien, det å være hjemme, og å se familie og venner, tiden går vel fort til 4. Januar.

God mandag :)

God morgen fra Haslum! Feriens første dag skal brukes til dressinnkjøp, noe jeg frykter blir en lang og slitsom affære, da mine mål er nok så vanlige. Forresten noen som har tips til hvor man kan få kjøpt en relativt rimelig kvalitetsdress (ca 3000)? Hei

God morgen fra Stiftstaden der det for øyeblikket er 16 kalde......brrrrrr. Glad vi har Norwegian som tar oss direkte til sol og varme :D

God tur hjem til SQ777:D

God formiddag fra Lysaker - litt småplukk å gjøre på morgenkvisten, så litt forum og kaffe som vanlig og da var lunsjen der. Et par kundebesøk etter lunsj og vips var det ettermiddag. Kkkkkaldt og lett dryss fra himmelen ute, og det er digg!

Kondolanse til Øst-Europa

Last edited:
Det ble et vellykket julebord til havs i går kveld. Så ble det bussen hjem og bussen tilbake på jobb igjen på morgenquisten. Det var saktens kaldt nok å stå å vente i 5 min på bussen i 15 minusgrader!

Bare en jobbedag igjen før juleferie nå. Blir ikke galt det! Min reisekamerat i Berlin har fortsatt ikke fått baggasjen sin. Utrolig at de ikke får orden på savnet baggasje etter 4 dager. En kollega av meg klarte det store å komme hjem fra LHR i går. Dog er baggasjen hans også fortsatt savnet etter utreisen på fredag. Er det rart de også :drink
Selv er jeg glad for å holde meg hjemme for tiden!

Ellers er det god grunn til å feire i dag at sola snur, og vi går mot sommer igjen! Guuud som jeg ser frem til grønne trær, varmende sol og det å kunne gå ute i bare t-skjorta!! Det er nok derfor jeg :drink

Fortsatt god dag til alle, og kondolerer til Savipix!

BF:fly

Da var det endelig ferie, selvom jeg merkelig nok har hatt den følelsen i mange dager. Snart bærer det til Majorstuen for å finne de siste julegavene, før det blir en rask tur til Skeikampen med alt juleutstyret! Hadde egentlig planlagt å kjøpe en ny rettetang til min mor, men etter VG's avsløringer setter jeg ikke min fot inn på Elkjøp før "salget" i januar begynner.

Ha en fin dag alle sammen! :thumbup

God morgen fra Asker. Første feriedag, skal ikke på jobb igjen før 3. jan! Digg! Snøen laver ned så jeg må nok ut måke i løpet av dagen. En fortreffelig dag ønskes alle forumister.

God morgen fra Sandefjord.

Planen for idag er bytur for å begynne å handle de siste julegavene, problemet er vel at det fortsatt er 2-3 stykker jeg ikke vet hva skal få, men satser på at det spretter noen gode ideer/tilbud opp i ansiktet på meg.

Stamkunderabatt på lompa? En flaske mikeller bourbon edition til 99 nok lar seg høre. Godt de nesten halverer prisen. ;-)

God ettermiddag fra Tananager

Her i området må det være kaos, for jeg brukte nesten 20 min på de litt over 2km hjem fra jobb idag... En strekning jeg pleier å bruke ca 4 minutter på. Og jeg kjørte ikke på noe hovedvei (utenom ca 10m da jeg krysset rv 509).

Mens jeg var på jobb så kom det ca 10-15cm med snø (heldigvis tørr), som måtte børstes av bilen før man kunne kjøre hjem. De samme 10-15cm måtte fjernet fra et lite omårde foran garasjen "min" også da jeg kom hjem.

Har fremdeles ikke sett noe til den her globale oppvarmingen som det mases så om...

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Back