• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Allerede onsdag…

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her hoster og harker man såpass at det blir hjemmekontor i dag. Men først kan man da nyte kaffe og lakris - helt sikker på at lakris hjelper mot forkjølelse. Uansett så frister det ikke å gå ut i tåka… Ha en best onsdag!

Her i Chiang Mai pakkes kofferten og telefonen lades
Straks går turen til bussterminal 3 og buss videre til Chiang Rai der jeg nok møtes av min partner så jeg blir tatt med til nyoppusset og nyinnredet hus
28 grader og sol, kanskje en liten regnskvett i Chiang Rai, men temperaturen er omtrent den samme

God morgen fra Ris. Her hoster og harker man såpass at det blir hjemmekontor i dag. Men først kan man da nyte kaffe og lakris - helt sikker på at lakris hjelper mot forkjølelse. Uansett så frister det ikke å gå ut i tåka… Ha en best onsdag!

Rett fra barnebursdag til hosting, høres kjent ut 😂
GuMo fra HAM.

Våt morgen fra Klepp. Ute plasker det ned, men Yr mener det skal gi seg på formiddagen. Og så skal det begynne på nytt igjen i morgen. Og kjøring blir det uansett. Må ikke glemme kaffe...

God morgen fra Asker. Diverse sosiale greier på barnas skole nå i morgentimene, så da tror jeg at jeg uansett tar hjemmekontor. Blir en anledning til å få dagens løpetur i dagslys også. Ha en fin dag.

God morgen. Det kontoreres. UT på reisemesse i kveld før turen går videre til Stavanger.

En tenåring klarte lure moren til å tro hun er syk. Vi får nå se på formen utover dagen.

God morgen fra Forus. Morgenrushet her på kontoret er over og man er ajour med mailboks. Så nå tror jeg at jeg skal unne meg en kaffekopp. Ha en fin dag i regnet forumister!

God dag fra OSL

Kjenner at formen er så som så og jeg vet veldig godt hva som er årsaken til redusert form.
Nå blir det hjemover så er det middag med søster og familie siden noen har bursdag.
Ikke umulig det blir tidlig kveld. Det kjennes hvertfall mest rett akkurat nå

G'morgen, ja .. Onsdag var det visst. En dag nærmere herrligheten, som Broder Åge kalte det. Eller var det Hans Bratterud?

Uansett, bakverk og kaffe er på plass. Lang morgentur unnagjort med et nesten glemt mesterverk på ørene ...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

God ettermiddag fra sensommeren i Chile. Trening og lunsj unnagjort, nå litt kontorering. Årets sommertur til Norge er i boks da jeg fant bonusbilletter i går. Heldig med den synes jeg og disse companion-billettene er jammen hendige. AF og SK fra SCL til SVG via CDG og CPH og SK og KL fra OSL til GIG via AMS. Allt foran gardinen. Og en helg i Rio kan jo bli en hyggelig avslutning på reisen. Nå gjenstår det bare å booke LATAM fra GIG til SCL. Nok å velge i der.

Back