Alkoholservering på Torp

Rudisha

ScanFlyer Blue
Alkoholservering på Torp

Hei,
Noen som vet når alkoholserveringen åpner på Torp flyplass. Alltid greit med en "morgenøl" når man skal ut å fly med gutta. Men kan jo kanskje være stengt når flyene går tidlig. Noen som vet når det åpner?

Re: Alkohol Servering Torp

Hei,
Noen som vet når alkoholserveringen åpner på Torp flyplass. Alltid greit med en "morgenøl" når man skal ut å fly med gutta. Men kan jo kanskje være stengt når flyene går tidlig. Noen som vet når det åpner?
På utenriks et taxfree alltid åpen ;) ;)

Det var da voldsomt??? Må da være lov å kose seg med en øl før ferietur vel.

God tur

Ja, helt klart. Går ofte i beskrevet sjanger selv jeg ;)

(altså, tynn i håret, tjukk i huet og baken og småbrisen til frokost flighter. Gjerne på vei til noe bil greier) :drink

Last edited:

Lovverket i Norge tillater skjenking mellom 06 og 03. Kommunene setter dog egne tider innafor loven , i Oslo er det feks lov mellom 08 og 03 på hverdager og 12-03 på søndager og helligdager.

Gardermoen er iallefall kl 06 (faktisk eget avsnitt i forskriften for Ullensaker kommune) - kommunen ellers har det litt strengere. Min erfaring på det er at jeg har jobbet i bar som frivillig under studietiden og derfor har satt meg litt inn i det (uten å ta skjenkeprøven da)

Essen??? Jeg har betydelige reiseregninger fra Motel One i Essen.

Yes Sir. Dog er det Mövenpick som gjelder der i byen ^_^ Ett av få hotell hvor jeg har ankommet i laaaang limmo...

Messe Essen bruker å ha mye spanande.

Delta Musik Park er også relativt gøy :colgate:

Yes Sir. Dog er det Mövenpick som gjelder der i byen ^_^ Ett av få hotell hvor jeg har ankommet i laaaang limmo...

Messe Essen bruker å ha mye spanande.

Delta Musik Park er også relativt gøy :colgate:

Skal også til Essen, men tror jeg er innlosjert i Duisburg...

Back