Alarmen går Enzv 21/6

Re: Alarmen går Enzv 21/6

hmmmm.. på avinor står det Arkia Israeli airlines(IZ).. og en.. hmm står "join stock company"(2U) men kanske det er sun d`or airways..

EL AL står som LY

hmmmm.. på avinor står det Arkia Israeli airlines(IZ).. og en.. hmm står "join stock company"(2U) men kanske det er sun d`or airways..

EL AL står som LY

Ok, var close, iallefall 2 fra Israel:o
og 1-1 i Handling

Stemmer det at israelerne sendte egne handligsfolk for denne flighten ?
Og at denne B753 (4X-BAU) kom for å hente handling-folkene ?

Når det er Israelske fly på OSL pleier det å være med sikkerhetsfolk som overvåker alle ledd av handlingen.
Sist gang var det Widerøe og Servisair som hadde de. Tror det var Arkia og Israir B757

Jeg skjønte at det var noe spesielt på Stavanger idag ja iogmed at det hang spottere over stort sett alle gjerdene som var der :)

Jeg forventer pene bilder av LN-KHC på forumet ikveld ! :)

Det var sikkert noen som fikk bilde av den igår
Kan ordne med ett bilde hvis ønskelig

Jeg fløy med KHC første dag den var i drift (Mandag). Greie seter i det flyet, men ikke så slanke som de nye derfor litt redusert beinplass.

Håper det kommer noen fine bilder fra våres Israelske venner!

Når det er Israelske fly på OSL pleier det å være med sikkerhetsfolk som overvåker alle ledd av handlingen.
Sist gang var det Widerøe og Servisair som hadde de. Tror det var Arkia og Israir B757

Sikkerhetsfolkene er på plass på Sola også. Vi blir sjekket litt grundigere av de enn Securitas. ;)

Back