• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airwing

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
stanson2.jpg

Fra SvenskaFlygbolag.com

Ganske spenstig livery for et mini air-taxi selskap.
Terningkast: 4

Replying to Topic 'Airwing'

Blanding av SWEFLY og Lufthansa... 2+

jeg syntes fargene passer perfekt med hverandre , i alle fall på ett så lite fly. det blir lissom noe annet på swefly sin 767. jeg gir terningkast 4+:spin:

Dette var stilig. Terning 5.

Hva er selskapets callsign?

Blir disse å se på Rygge tro?

Slett ikke verst, fin nasjonal identitet uten at det blir for mye, terningkast 4.

Originally posted by Trety

Slett ikke verst, fin nasjonal identitet uten at det blir for mye, terningkast 4.
HÆ?? For ordens skyld så er Airwing et NORSK flyselskap!

For ordens skyld så er Airwing et NORSK flyselskap!

Ja, det kan man jo se på fargene og ikke minst registreringen...., man er da ikke idiot heller:D

SE-LDL er reg. på flyet i Sverige (ex-Stanson Air). Skal bli LN-AWA i Norge

Å nå...., ja da får vi håpe det går bedre med Airwing enn det har gjort med Ocean Air da. (Ref. gamle tråder på airpics). BTW: eksisterer Ocean Air enda? Har ikke hørt noe om det på lenge.:)

"Airwing".... Fnis.

..he-he... Jeg hadde ikke tengt å kommentere akkurat navnet da, men når noen andre nå har sparket ballen: det virker jo ikke akkurat som om det er fantasi man har mest av:spin:

5 for designet på livery, 2 for designet på flyet. Hvem i all verden har klart å klekke ut et fly med så schtøgge proporsjoner?

Originally posted by CK
HÆ?? For ordens skyld så er Airwing et NORSK flyselskap!

Ja, og ifølge endel amerikanere er Norge hovedstaden i Sverige... :p

Humm, jeg oppfattet at dette var helsvenske greier. Note to self: Lære seg å lese. :zzz

Hvem i all verden har klart å klekke ut et fly med så schtøgge proporsjoner?

Hva snakker du om!!??!! Finnes vel ikke noe finere design i den klassen enn Beech vel...., bortsett fra deres egene Beech 99 og den noe nyere 1900 da selvfølgelig:)

Back