• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airways har slått opp...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Airways har slått opp...

Nå har tydligvis Airways gjort som så mange andre... Tatt pengene og slått opp med meg. I allfall er det slutt på bladet i postkassen (Narvesen har fått det) og det er leeenge siden jeg betalte regningen. Hulk og snufs og takk for alt...

Replying to Topic 'Airways har slått opp...'

Jo da... Men pengene mine tar de alikevel...

Airliner World gjør det motsatta; fortsetter å sende meg bladet selv om det er flere måneder siden abonnementet mitt gikk ut :spin:

Jeg drømmer om Airliner World sin kundebehandling!

Jeg foreslår at du svinebanker den lokale representanten, EB.

:)

Han er merkelig taus om saken...:(

Originally posted by EB

Han er merkelig taus om saken...:(

Har vært opptatt av eksamen og ikke hatt tid til stort annet... Men nå er den over og da har jeg tid til å lese to innlegg etter hverandre her.

Har du betalt med ekte penger eller monopolpenger? er det første spørsmålet. Det neste er: Har du tatt det opp med dem? Det bruker å hjelpe... ;)

Airways foretrekker plastikk og da har de fått plastikk... Jeg skjønte ikke at de hadde slått opp før jeg så et nummer på Narvesen som ikke hadde funnet veien hjem til min postkasse. Til uken blir det vel en mail eller 14 til USA.

Back