Airport madness 2 / ATC-sim og andre flyspill

Litt over 187 000 tror jeg det var. Har ila den siste timen begynt å fly til Tokyo med profit på 220 000 ish..
Du er hjertelig velkommen tilbake, jeg planlegger å sette inn brukt A340 på ruten for den går så godt.

En 7 år gammel A319 er like god som en helt ny en. De har akkurat samme fuelforbruk og komfort.

Hva i... Tjener du 187000? Hvordan går du ikke konkurs :P
Alle ruter der jeg tjener mindre enn 250000 kaller jeg for uviktige :P
Du burde ha tjent minst 400.000 på tokyo ruten for å si det sånn

Lykke til!

Hva i... Tjener du 187000? Hvordan går du ikke konkurs :P
Alle ruter der jeg tjener mindre enn 250000 kaller jeg for uviktige :P
Du burde ha tjent minst 400.000 på tokyo ruten for å si det sånn

Lykke til!

Alle ruter er inntekter, så alle er like viktige. Jeg har ca 2 mill i daglige inntekter, så dvs 6 mill i timen.
Hvorfor jeg ikke går konk?
Fordi den ruten ikke er den eneste. Har mange ruter som gir meg mye inntekter.

400 000 på Tokyo nei. Det er et tøft marked med allerede altfor mange seter for salg. Det er ikke bare å si at du bør tjene minst så og så mye, det varierer etter hvor mye konkurranse, flytype, loadfactor, utgifter og prising. Det er mye som spiller inn.

Hadde en del utgifter i januar, så det ble 34 mill i underskudd, men det henter jeg raskt inn igjen. Regner med å gå med ca 15 mill i overskudd i februar.

Last edited:
Alle ruter er inntekter, så alle er like viktige. Jeg har ca 2 mill i daglige inntekter, så dvs 6 mill i timen.
Hvorfor jeg ikke går konk?
Fordi den ruten ikke er den eneste. Har mange ruter som gir meg mye inntekter.

400 000 på Tokyo nei. Det er et tøft marked med allerede altfor mange seter for salg. Det er ikke bare å si at du bør tjene minst så og så mye, det varierer etter hvor mye konkurranse, flytype, loadfactor, utgifter og prising. Det er mye som spiller inn.

Hadde en del utgifter i januar, så det ble 34 mill i underskudd, men det henter jeg raskt inn igjen. Regner med å gå med ca 15 mill i overskudd i februar.

Bra. Men brukte fly trenger mere maintance tror jeg, og det betyr at jeg mister mere penger.

Har de satt ned prisen på airlinesim? Spilte et par år, hadde et enormt selskap på Tempelhof, hadde faktisk endel leasing ut til andre spillere. Uten tvil beste airspillet jeg har prøvd. Men når man går lei og det kostet relativt mye pr år, så gikk selskapet i oppløsning en periode jeg ikke sjekket ofte nok.

Kjøper du største pakken på 2000 kredits, så betaler du 431 kroner cirka (52 Euro). Og da renner det ut 4 kredits pr dag, pr holding. For øyeblikket har jeg 2 holdings, på Devau og Aspern. Så da renner det ut 8 kredits pr dag....
https://secure.airlinesim.aero/aquila/app/account/credits?3

Ting kan skje fort, dersom man ikke følger med noen dager, ja. Påske og jule-ferie, er alltids greie tidspunkter å gjøre smarte trekk på.... ;-)

Det blir kamp om Jeddah ruten :P
Skaffet 3 gamle fly.
Har over 40 millioner I cash.

Jeddah ruten forsvinner en av oss fra, og det blir IKKE meg. Istede for å spamme tråden, kan ikke vi ta det på PM før en av moderatorene "klikker i vinkel"? ;)

Airlinesim.aero - Noen som spiller?

Hei!
Vi er allerede noen fra forumet som driver flyselskap på Airlinesim.aero på verden Quimby. Er det andre som spiller?

Fra mitt ståsted som har prøvd de fleste "lag-ditt-eget-flyselskap"-spill, så fremstår dette som det mest troverdige og avanserte. 1 dag i spillet er 1 dag i virkeligheten.

Mye moro, og god læring. Andre som vil hive seg med oss? Vi har allerede en allianse og en FB-gruppe der vi diskuterer load-faktor, flytyper og interlining m.m.

Thomas

Er en del på steam plattformen

Airport CEO
Airport Madness 3D
Airport Madness: World Edition
Airport Master
Airport Madness 4
Endless ATC
Global ATC Simulator
Airline Tycoon 2
Airline Tycoon Deluxe
Airline Director 2
Sim Airport
Airport Madness: Time Machine
Airport Simulator
Airport Fire Department
Airport Firefighters
The Terminal
Tower!3D Pro
Flight Control HD

For å nevne noen. (en hel haug med tilbud, samt er steam en god å stabil løsning)

Men nå er jeg litt spent på Transport Fever som jeg installerte i går.

Airlinesim leverer som vanlig. Someone og jeg er i gang i Australia denne gangen på serveren Quimby.

Dersom du vil være med å spille den mest realistiske simuleringen av å drive flyselskap så registrer dere på airlinesim.aero og join meg og Someone på server Quimby.

Thomas

Back