Takk for at du deler - sånt synes jeg er fryktelig interessant, såpass at jeg vel er på god vei inn I Forum Skammekroken fordi jeg tok meg tid til å lese hele rapporten ! Mye henger godt på grep med andre statistikker og godt lesestoff, dog er det endel en ikke økonom helt forstår (eller har funnet forklart) For eksempel leser jeg at FRA har 68877 enheter - Absolut 2016 (jeg skriver enheter fordi jeg ikke vet hva dette tallet kommer fra, står for ? (ingen kritikk bare nysjerrig) Nysjerrig nok til å forsøke med antall passasjerer I indirekte connectivity (konnoktører (må ikke forveksles med Ekerbergbanens Konduktører det var noe helt annet)), kunne det være pr. måned ? det synes lavt - spesiellt om en ser på DXB med alle de 380'ene at det bare skulle være under 1000 konnoktører I DXB hver dag høres mystisk og rart ut.
Så er det dette med 2016 vs 2015 - I 2016 har det vært 68777 konnoktører I FRA, mens det var 78000++ I 2015 - men I min tidsregning har vi kun hatt 8 hele måneder I 2016 - hvordan forholder det seg til 2015 med 12 hele måneder....tar konnoktørene pause fra September til Desember ?