• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airliners.net sin versjon av Falklandskrigen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Riktig by.....feil land

Johann og gjengen hos airliners.net har klart noe Aerolineas Argentians/Austral ikke har faatt til, en AR MD-80 paa Falklands oeyene (Islas Malvinas)...etter den absurde krigen (Falklands krigen) er vel ikke Aerolineas Argentinas de mest velkomne paa Falklands oeyene.....Byen er derimot korrekt Ushuaia...men den ligger paa Islas Grande - Tierra del Fuego

Hehe - kanskje en argentiner har klart å lure dem? Fjellet i bakgrunnen er vel i en _litt_ annen klasse enn Mount Stanley også. :)

Skjerp dere, gutter!

Dette er anti-argentinsk propaganda og støtter opp under britisk imperialisme! Lenge leve et fritt og selvstendig Patagonia!

;)

Vel selv er jeg absolutt for aa gi Islas Malvinas tilbake til de rettmessige eierne - Argentina.....men det blir neppe som en del av Patagonia......Argentinerne selv omtaler Falklandskrigen som den Absurde Krigen....

"Leve Patagonia" er jeg med på når som helst! Utrolig bra dobbel-CD med et stjernelag av musikere og sangere, og fantastisk skrevet og arrangert av Ketil Bjørnstad. Jeg er vel ikke på viddene/pampasen nå? :spin:

...helt enig med Falcon....baade Ketil Bjoernstads Leve Patagonia...og det virkelige Patagonia er fantastisk:

Attachments

• llao_llao.jpg
    llao_llao.jpg
    116 KB · Views: 27
Hvorfor bruker du et bilde fra Norge når du snakker om Patagonia?:p :D

Seriøst, ikke ulik natur, men så er det vel omtrent samme klima også?

Back