• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airliner World

flyBG

ScanFlyer Silver
Hei, jeg lurer på om jeg skal abonere på Airliner World.Er dette et blad dere kan anbefale? Det jeg har lest så langt ser bra ut. Jeg vet det billigere å abonnere på bladet i stedet for å betale kr 115 pr blad. Jeg ser at bladet koster £ 51 for et år som er ganske bra i forrhold til Narvesen. Noen som har noe erfaring med Airliner World og kan man kjøpe Airliner World på nettsiden og betale med Paypal? Hvis jeg abonerer på Airliner World hvilken dato kommer det i posten sånn ca hver måned?

http://www.airlinerworld.com/

-flybg

Last edited:
Knallgod erfaring, absolutt å anbefale. Prisen hos Narvesen og andre bladforhandlere henger ikke på greip. Aboner og du får det 4 nr koster hos narvesen 12 ganger i postkassa:)

jeg kjøpte det siste bladet ( mai) og ser på nettsiden at juni utgaven er mulig å få tak i.
Ble litt forvirret av det. så jeg lurer derfor på:
Hvilken dato kommer bladet til å lande i postkassen min?

Det kommer vanligvis i begynnelsen av måneden. Jeg mener jeg fikk utgaven June 2012 i slutten av forrige uke.

Prisen er og lav hvis du abonnerer. Selv har jeg et to-års abonnement gående nå, og betaler med det rundt 35 kroner pr utgave.

Jeg har også kun gode erfaringer med å abonnere på Airliner World. Ett av månedens høydepunkt er når en rykende fersk utgave ligger i poskassen :)

Akkurat når den kommer føler jeg er litt varierende, tror siste eksemplar kom i forrige uke.

Dan

Ja, det er vell også enste plassen. Er Key Publishinging som gir ut Airliner World, samt flere andre gode blader.

Det er et kanon blad. Mye kjekt og interessant og lese i det, samt du holder deg oppdatert innen fly bransjen og fly generelt. Anbefales på det sterkeste fra meg også, og som sakt prisene på Narvesen og slike butikker er alt for dyrt så du sparer på og abonnere.

Har i dag modtaget juni udgaven med posten. Får næsten altid bladet på salgs dagen, som variere nogle dage fra måned til måned, men dato findes altid på sidste side i det forgående blad.
/T

Jeg ville valgt et annet blad. Airliner World resirkulerer mye fra andre Key-blekker og det er for mye faktiske feil i artiklene.

Jeg kan ikke sies å være nøytral all den tid jeg skriver for en av konkurrentene, men feilene er der uansett. Men det var gøy å se at de brukte noen utgamle saker jeg skrev for Airways som kilde for et par saker tidligere i år.

Back