Airline Manager

Kan dere være så snille å investere i Star Alliance Air
Har 126 ruter, her er flåten:
Aircraft: Owned:
CRJ 1000 25
Q200 16
B737-800 18
B757-200 8
MD80 15
A340-200 20
CRJ 200LR 15
B777-200LR 5

Last edited:
Håpløs "oppdatering". Tar evigheter å lage ruter nå. Ikke man man lage standard registreringer på fly lenger heller. Maks 5 tegn, inkludert -, dersom man skal endre reg på et fly.

Første gangs reg på formatet A-BCDE går greit. Men, skal du endre det etterpå, så går det bare å skrive A-BCD.
"Part of the new version", skriver utviklerne som tilbakemelding på forumet.... Fly må kjøpet ett og ett, dersom man skal ha full lengde på registreringsnummeret. Og å bla seg frem til rett fly å kjøpe, tar evigheter med det nye menyene.

Når du skal lage nye ruter, så vises bare de 20 første, innenfor flyets rekkevidde. For å finne de 20 neste, så må du gjøre et helt nytt søk.

Listen over lønnsomhet på de forskjellige rutene er borte. Ikke lenger noen side der man kan se alle sine ruter uten å måtte bla, eller klikke rundt.

Trist, men.... Ikke spillbart lenger.....

Etter den siste store oppdateringen, har aksjekursen min falt med 1000 dollar, uten at jeg helt forstår hvordan. Men det ser ut til å være gjennomgående, da jeg holder plassen min på highscoren.

Men det jeg lurer litt på er om det er andre som sitter med mange parkerte fly som har solgt disse etter at parkeringsgebyret begynner å bli temmelig drøyt? Ser at jeg tjener knapt penger lenger selv om jeg starter flyene hver dag.

Før fikk man jo høyere aksjekurs om man kjøpte fly. Nå ser det ut til at det er for dyrt å ha mange fly stående.

Noen som har noen synspunkter her?

Hva med denne config'en mellom eco og biz? Er det mye mer penger å tjene på å gjøre dette, eller er det bare en tidstyv?

Gode råd mottas som alltid med takk!

Med Vennlig Hilsen
Bizflyer Airlines

BF:fly
CEO & Chairman

Fantastisk tidsfordriv dette spillet:)

Mitt Norway Express Airways nærmer seg 400 pax airplanes med base i Oslo som dekker alle hovedstader og hub i newyork som dekker alle 52 stater

fritidsproblemet thats me:P

Da har også jeg hengt meg på!

Flåte
21 Dassault Mercure
2 MD-81
1 BAe146
1 B787-8

Hub i Stockholm med flyvninger i Nord-Europa og USA samt et fly som går i skytteltrafikk mellom Seoul og Pyongyang :P

Jeg har en del 757-300 og DC-10-10 som jeg starter 3 ganger i døgnet ca.
Sånn sett så funker det nok bra med det meste som har en rekkevidde på 6-6500km.

Flåten min:
DC-8-72 2
A340-200 2
DC-8-71 1
B767-200ER 1
B707 5
B737-800 1
Dassault Mercure 1
DC-10-10 1

Edit: Da var 5 Dassault Mercure kjøpt, nu er aksjerprisen oppe på 2daler :P

Last edited:
Opsahl Air trenger litt start hjelp!

Jeg begynte nå nettop, og har kun en rute fra Akershus (ENGM, tenker jeg) til ENBR.

Opsahl Air trenger litt start hjelp!

Jeg begynte nå nettop, og har kun en rute fra Akershus (ENGM, tenker jeg) til ENBR.

Selg 737en, og kjøp Dassault Mercure evt. behold 737 og kjøp DM. Så sparer du og kjøper 200 DM. Når du er ferdig med det, kjøper du 200 DC10.
Vil anbefale å lese fasttrack guiden som ligger under board.

Back