Airline Manager

Hva er det lurt å gjøre helt i begynnelsen av "spillet" for å bygge opp flåten og starte nye ruter? :)

Sørge for at du bygger opp flyflåten med fly som kombinerer best rekkevidde og antall pax (og billigst i innkjøp), sørge for at du hele tiden har ruter hvor behovet er over 90%. Deretter at du starter dem så ofte som mulig.

Etterhvert som du bygger opp kapitalen bytter du ut flyene med større fly med lenger rekkevidde, og følger de andre prinsippene.

Selv har jeg nå 2170 fly (selv om bare 800 av dem flyr). Bruker bare 380-900 fly nå på pax ruter og 380-800F på fraktrutene mine. Ligger på 575 plass nå på highscoren.

BF:cool2

Takk for kommentarene :) Fant ut at spillet var en smule urealistisk på enkelte ting. Har nå noen fly og en del ruter så håper å bygge meg opp etter hvert! :D

Holder litt liv i selskapet i påvente av oppgradering av spillet som gjer det int. å fortsette for fullt igjen!

Veldig kult med den nye oppdateringen, men hvordan får man Seat config :)

Må betale 500 pax point for å få tilgang til den.

Hos meg går det utrolig tregt å starte flyene. Dog positivt at nå kan man starte 20 og 20 i slengen i stedetfor 10 som det var før.

Må betale 500 pax point for å få tilgang til den.

Hos meg går det utrolig tregt å starte flyene. Dog positivt at nå kan man starte 20 og 20 i slengen i stedetfor 10 som det var før.

Buhu, har bare 300, vet noen av dere hvordan man kan få pax-points uten å betale et eneste øre? :)

Buhu, har bare 300, vet noen av dere hvordan man kan få pax-points uten å betale et eneste øre? :)

Fly masse!! Det tar dessverre veldig lang tid og samle opp. Selv har jeg aldri kjøpt noe som helst. Og etter 405 000 flighter har jeg vel klart å samle opp tilsammen 8000 poeng. Så kan du jo regne litt selv over hvor mange flighter du må starte pr poeng.

Back