• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Airline Manager

Da tar det ikke lang tid før en ny MD-80 er i lufta :-) Lønner det seg å selge de flyene som ikke er lønnsomme, og kjøpe nye større fly med bedre range?
 
Fader også, nå er man på kjøret igjen. Isak Air har oppstått som en fugl fønix, bare å kjøpe aksjer, har to småpene Embraer ERJ190-100 på to 99 % ruter i USA og Sør-Amerika.
 
Det er desverre ikke jeg som er FlyTAP på AM, der var jeg ikke kjapp nok med å sikre navn, men kan anbefal Isak AIR som jeg står last og brast bak :)
 
Back
Top