Airline Manager

Da var man nede på 3 siffret plassering! 998 for å være eksakt, stockrate 8 279,-.

Hvor lenge skal man gidde å holde på uten at det skjer noe spennende nytt her?

BF:cool2

Godt spørsmål , driver å lurer på det samme.
Holdt på litt over ett år og forsatt bare kommet meg til 480 tallet...

Da var man nede på 3 siffret plassering! 998 for å være eksakt, stockrate 8 279,-.

Hvor lenge skal man gidde å holde på uten at det skjer noe spennende nytt her?

Godt spørsmål. Jeg har satt meg mål om tosifret, men da tviler jeg på at jeg gidder lenger. Er nr. 130 nå.

Godt spørsmål , driver å lurer på det samme.
Holdt på litt over ett år og forsatt bare kommet meg til 480 tallet...

Godt spørsmål. Jeg har satt meg mål om tosifret, men da tviler jeg på at jeg gidder lenger. Er nr. 130 nå.

Jeg har da holdt på i langt over ett år.
Blir aldri klok på hva man skal gjøre for å få kursen opp.
Det å kjøpe nye fly ser ikke ut til å virke. Det koster bare mer penger i form av lønninger, parking osv.
Har 1600 fly, fordelt på 200 fraktruter og 600 paxruter.
Tar meg mange timer i uka å sørge for at alle paxruter har belegg på minst 85%. Kjøper beste advertising hele tida, og har alltid catering til pax'en.
Hva mer kan man gjøre for å tilfredsstille aksjonærene??:drunk:

Imponerende at dere er på hhv 480 og 130. Hvilken aksjekurs har dere da?

Det å kjøpe nye fly ser ikke ut til å virke. Det koster bare mer penger i form av lønninger, parking osv.
Tar meg mange timer i uka å sørge for at alle paxruter har belegg på minst 85%. Kjøper beste advertising hele tida, og har alltid catering til pax'en.

Jeg ligger på 16.421 akkurat nå. Ellers er det ikke noe hokus pokus. Sparer opp til 70-80 milliarder, så blir det å kjøpe drøyt 100 fly, og så spare igjen. That's it.

10.970 er kursen min.
Kjøper vel ca 100 fly i uka, og da går kursen opp :)

Hvor mange fly har dere totalt da, og hva slags fly kjøper dere?

Ca 2700 fly, kjøper endel A380 og Tu-144.
Men ser mange som ligger langt oppe kun har 200 cargo+700 pax i flåten.
Skjønner egentlig ikke hvordan ting henger sammen, men kursen øker jo bra hver gang jeg kjøper flere fly.

Ca 2700 fly, kjøper endel A380 og Tu-144.
Men ser mange som ligger langt oppe kun har 200 cargo+700 pax i flåten.
Skjønner egentlig ikke hvordan ting henger sammen, men kursen øker jo bra hver gang jeg kjøper flere fly.

Men den øker jo også med ca 50 dollar hver gang jeg starter alle rutene igjen!

Forstår heller ikke hvordan dette henger sammen!

Givende er vel å ta i ;)
Men hvor lang tid brukte du på å komme så langt Dag Viking?

Et knapt år fra jeg begynte til jeg slettet appen. Enten må man være heldig med timingen, eller så må man holde ut så lenge at alle over slutter.
Jeg vil anbefale andre spill enn dette hvis man vil bruke tid på å være sofa-ceo for et flyselskap. Airline funker, tror man kan spille online og laste det ned.

Virker på meg som det aldri tar slutt, og de samma har vært på topp 10 siden jeg begynte i fjor. Men hadde vært greit å komme under 100 før jeg gir meg...hehe. Airline? Noe ala det samme?

Back