Airline Manager

G' Airlines har kjøpt sin 777-300 nr. 3 og satt den i rute mellom Oslo og Guam. Det burde være en ypperlig rute for folk som ønsker å komme seg til en av de mange stillehavs-øyene...

Av aksjer er alt utgsolgt for lenge siden, og kursen passerer straks $8. Så noen har tjent penger på sine investeringer... ^_^
 
Stenseth Airlines' CEO har gått på kurs hos SAS i emnet "flåteplanlegging". Flåten består for tiden av ikke mindre enn 14 forskjellige typer, fordelt på 63 totalt. Men aksjonærene liker det, og sender aksjekursen jevnt og trutt oppover.
Etpar små dreininger i strategien har det blitt, Boeing 737-flåten (totalt 27 maskiner) skal i sin helhet erstattes med A321 - med unntak av to -700'er som skal erstattes med 757-200 på grunn av rekkevidde. På longhaulsiden har det blitt handlet inn totalt 4 stk. 747 (2x -400, 1x -400ER og 1x -8), i tillegg til stadig nye Airbuser (nå 8x A330-300, 3x A340-200, 3x A340-300, 4x A340-600, 3x A380 og 4x A350-1000). I tillegg er det 7 stk. trofaste 757-200 i drift.
Rutemessig har de to nye satsingene Kangerlussuaq og Kigali startet meget bra og alle fly går helt fulle.

route_graph_in_air.php
 
Ja, jeg tror vi var på samme kurs!

Aksjen har passert 30$ nå og går jevnt oppover! Ganske kaotisk rutenettverk også, men vi har 3 baser: New York, Daytona Beach og Barcelona. Vi har også en focus city på Wellington.

Noen aksjer er ledige igjen, kjøp!

Sindre
Holberg Airlines

route_graph_in_air.php
 
I FlySpringbok Airlines har vi fått ny logo etter opprettelse av ny hub i Sandefjord. Er for tiden 49 fly i flåten og man ser på muligheter for nye ruter til Asia og Afrika. Er masse aksjer tilgjengelig.

route_graph_in_air.php
 
Nu har våran tredje A380 levererats. Den har satts in på München-Wanaka och var fullsatt.
Så nu kan du flyga ifrån europa direkt till både Nya Zeelands nord ö och syd ö.
 
Our Northen Light Airlines har nå påbegynt C-checks på store deler av flåten, samtidig som store forandring intern i selskapet. Selskapet har nå 250 mill på konto og 80 mill lbs med fuel. innen 1 uke will man ha minst 1 milliard og 850 mill lbs.

Når dette er utført vil 4 nye A380 komme inn i varmen sammen med 20 nye 787-8.

Pr dags dato har vi 51 fly. Og kursen på aksjene stiger hele tiden, har 600.000 aksjer igjen å selge.

737-900 - 9 stk
787-3 - 4 stk
787-9 - 32 stk
747-400 - 3 stk
747-400ER - 1 stk
A380-800 - 2 stk

route_graph_in_air.php
 
Our Northen Light Airlines har nå påbegynt C-checks på store deler av flåten, samtidig som store forandring intern i selskapet. Selskapet har nå 250 mill på konto og 80 mill lbs med fuel. innen 1 uke will man ha minst 1 milliard og 850 mill lbs.

Når dette er utført vil 4 nye A380 komme inn i varmen sammen med 20 nye 787-8.

Pr dags dato har vi 51 fly. Og kursen på aksjene stiger hele tiden, har 600.000 aksjer igjen å selge.

737-900 - 9 stk
787-3 - 4 stk
787-9 - 32 stk
747-400 - 3 stk
747-400ER - 1 stk
A380-800 - 2 stk

route_graph_in_air.php

Jannis Airlines liker denne nyheten og har kjøpt 100 000 aksjer i selskapet. :up:
 
NorAsia har funnet et svært fruktbart marked for vår trofaste DC-8-61. Trondheim - Port Sudan er ikke noe annet et en stor suksess!. I samarbeid med UDI flyr vi 210 immigranter til Trøndelag i døgnet. Investorer ønskes velkommen til vårt neste prosjekt: En svært godt vedlikeholdt DC 10-10 vil snart bli satt inn på Afrika-markedet.
 
Voyage Aviation lanserar sin fjärde A380, som har satts in på Zürich-Australien. Nästa A380 kommer att börja flygas på rutten München-Auckland.
 
På tide med en ny oppdatering herifra. har blitt noen dager siden sist.

Selskapet har vokst noe veldig og har pr nå 103 fly og ett rutenett som ser ut som en spagettibolle.

Flyene er stortsett Boeing 757-300 (32 stk) og MD-90/MD-81, har også noen langdistansefly av ymse merker og opphav.

Selskapet har en verdi på 142 mill. aksjekurs på 14.32 og hjemmebase på Vagar.



route_graph_in_air.php
 
Tja, er startup med en 737-800 med winglets og en Twin Otter! Har etablert en hub i Bodø... Så får vi se hvordan det ender, har allerede hatt en streik!
 
Etter en litt slapp periode - men med flyene i luften og dertil generering av penger - kjøpte JWA i dag inn 7 stk A380 og en Concorde - sistnevnte til ruten Kansas City-Lübeck. Taper ikke direkte på driften - regnet ut med fullt belegg og fuel innregnet at inntjeningen lå på ca 200 000 per flight. Riktignok flyr maskinen fort, men det er jo omkring det samme mine A319 innbringer - og de kostet ikke 400 millioner i innkjøp. Mulig Concordens selges ved neste flåteendring.
 
Back
Top