Airline Manager

Hickok - nå bør du levere ... :old

Har også satt litt på Livstidsdiktatoren - men du må sørge for å holde trafikken i gang, CK!! Ikkeno' halvhjertet innsats. Her har folk satset stooore penger!!

Fem fly på inbound det neste kvarteret - her må det kjappe turns til. Blir ikke rik av å holde flyene på bakken! MOW Airlines er en lur investering - det kommer store fly de nærmeste dagene ... ;)

Og JW Airlines startet lige opp sin nye rute Dallas-Karachi! med 787og gjorde et lite kursbyks til glede for sine investorer forhåpentligvis...

Hadde en liten streik tidligere i dag, men alle JomAirs fly er i luften nå :)

route_graph_in_air.php

Quite frankly, har vi ikke alle fått med nå at fuel er billig mandag og torsdag - trenger vi å skrive noe om det her med mindre den skulle rykke under 400??

For de som har aksjer hos TDK Airlines, så er det lurt å se verdien nå ;) den gjorde et lite hopp på morgen kvisten :D

For de som har aksjer hos TDK Airlines, så er det lurt å se verdien nå ;) den gjorde et lite hopp på morgen kvisten :D

Slett ikke ille ser jeg ja ;)

Og Jannis Airlines vokser seg stadig større, ny 767-200ER er kommet inn så da er flåten på følgende: 2 stk 767-200ER, 1 stk 787, 3 stk 757-200 og 4 stk ERJ 190.

Da bykset kursen på SVG Airlines til 34.29 etter at det i dag er blitt kjøpt inn 1 stk B787-800 og 1 stk A330-300 og 1 stk A340-300. 40 mill lbs ble sikret på morgenkvisten og....

Og kursen stiger..... ;) Hint hint

A330-300

Blitt et par nye fly og ruter i dag..

<-----HEY AIRLINES----->

Attachments

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    31.7 KB · Views: 159
Da er en 757 innkjøpt og sendt full avsted fra CPH til PHL!
Skikkelig godt ja!!

BF:cool2

God morgen fra TDK Airlines!
Da har TDK startet tirsdagen med kjøp av to nye 787-800, de ble satt i rute med en gang og begge kan melde om fulle fly. Totalt sett så har TDK nå 59 ruter og satser på 63 innen dagen er over pluss innkjøp av fire nye 787 løpet av dagen. Kursen er nå på 26.34 og håper på 27 før det blir onsdag samt at kursen SKAL over 30 denne uka :D Alle flyene er nå i lufta og TDK har nå 8 avganger i gjennomsnitt hver time.

Attachments

• route_graph_in_air.php.jpg
    route_graph_in_air.php.jpg
    20.4 KB · Views: 123
Last edited:
Linjal Airlines:

Company Value:
$ 260,347,632

Total Value:
$1,329,221,046

A/C Type
4-A380-800
5-B777-200LR
15-B787-800
1-A350-900R
1-B747-400ER

Stock Rate:
26.47 and rising :lol:

26 fly | 26 ruter - er snakker man effektivitet :old

Ser klart at å drive med kort og mellomdistanse krever alt for mye tid. :) Langdistanse er tingen.... :cool:

VEGA 4000 har nå avviklet alle kortruter og satser på langdistanse.

Air Bergen er på vei samme veien. Flighter under 14 timer er snart historie i selskapet.

Cheapo International har som strategi å bygge opp en større kontantbeholdning for så å shoppe nye fly på torsdag når fjul og reklame er på sitt laveste. Da sparer man noen kroner på lansering av nye ruter. Skal jo drive effektivt! Nærmer seg 100 mill på bok :colgate:

Det er vel derfor selskapet heter Cheapo :p

Er det noen som har forslag på hva jeg skal kjøpe meg av fly?

Vil fortsette longhaul, men er usikker på om jeg skal gå til anskaffelse av 787-800 2-3 nye 787-800 (noe som gjør at jeg vil sitte med 11-12 stk av den), eller om jeg bør ta steget opp til noe som jeg kan tjene enda mer på pr tur. Noen forslag på maskiner som er gjerrige på fjul, mer enn 250 pax pr tur og med en range på 12 000 km eller mer?

Back