Airline Manager

Jeg vet da hva huen som har skjedd i natt.....

Reputation har sunket fra 100% til 42 et eller annet % i løpet av natten.....

Det eneste jeg kan ha gjort for å trigge dette er å bytte ut 757-200/300-ene med nytt materiale.

Godtok forresten og 200 pax-points siden passasjerene mine var i en sånn god "seasonel"stemmning.
 
Hmm..
Skjedde noe hos meg også, var ned til 75%rep, men har klatret opp til 97.9% nå ;)

-Vi har nå faset ut alle ATRs
-Har faset ut Q400
-Har faset ut Dassult Mecure

;)
 
Mulig noen har solgt aksjer ... det fører visst til en 'dip'. ...

MOW Airlines har passert aksjekurs 10 og alle på jubileumsflighten OSL-AKL operert av 772LR LN-MOW fikk rødbrus og pepperkaker.
 
Fellowship Airlines har rundet 10.02 på akjsekursen nå ! :)

I kveld er det 3 uker siden selskapet startet sin første rute OSL-ZRH med den ene 738.

På denne tiden er selskapet bygget opp til en flåte på 72 fly, og nå flyr vi fra og med i kveld som seg hør og bør: Fokker F 28 Fellowship :)

Vi flyr nå også F27 Friendship, Caravelle og VC-10, vi flyr Viking og North Star, og Bristol Britannia
Keep Them Flying :)


Langdistanseflåten er betydelig utvidet den siste uka:
Nå har vi 2 A330-300 og 1 A330-200, samt 3 A340-200
Vi har 1 787-8 og en 787-3
Vi har 1 DC-10-30, 6 767-200 og en 767-200ER, samt 2 DC-8

Vi nærmer oss 400 000 pax, vi har over 110,000,000 Lbs med fuel, vi kjører Billboard annoserering med tilnærmet 98% load og med best Catering meny, og vi fikk nettopp bronsemedlajen for en verdi på mer enn $100,000,000 på hele selskapet.
Inntjeningen nå er god nok til å fornye flåten med minst 2 store og 2 veteraner hver dag :) I løpet av den neste uka vil de største flyene gjøre sitt inntog, og da vil også Keep Them Flying få sin CL-44D

Welcome on board :)
 
"...vi fikk nettopp bronsemedlajen for en verdi på mer enn $100,000,000 på hele selskapet"

Tok ikkje du litt hardt i nå? :)
 
"...vi fikk nettopp bronsemedlajen for en verdi på mer enn $100,000,000 på hele selskapet"

Tok ikkje du litt hardt i nå? :)

Gikk øya i kryss for meg i går kveld..?
det var dette jeg mente:
Company Value:
$ 103,266,948
 
Var vel eg som såg feil, og ikke du som var trøtt...

Eg las at du fekk $100,000,000 i reward, ikkje at selskapet var vert mer enn $100,000,000...

Beklager!
 
Aksjekursen hos Seychellois Airlines har akkurat gjort et lite fall, grunnet omstrukturering av flåte og services. Vi har tidligere flydd Airbus-only, men har nå kvittet oss med alle Luftbussene og gått til innkjøp av 2 737 og 1 767-200ER.
767'ern trafikkerer Buenos Aires - Frankfurt, og turnaround'en i FRA på morrakvisten var på 4 sekunder!
Alle flyene er sendt avgårde fullastede og vi venter spent på nye investorer :)
 
Hei folkens jeg trenger hjelp raskt som mulig jeg har kjøpt nytt fly og derfor har jeg minus i pengebeholdningen men så var jeg så dum at jeg glemte og sjekke fuel nivået så derfor er den også minus så vennligst kom og invester i Daygot Airlines.

På forhånd takk
 
Hei folkens jeg trenger hjelp raskt som mulig jeg har kjøpt nytt fly og derfor har jeg minus i pengebeholdningen men så var jeg så dum at jeg glemte og sjekke fuel nivået så derfor er den også minus så vennligst kom og invester i Daygot Airlines.

På forhånd takk


Da har fullguffe airlines kjøpt 199998 aksjer av deg, make me proud.
 
Aksjekursen hos Seychellois Airlines har akkurat gjort et lite fall, grunnet omstrukturering av flåte og services. Vi har tidligere flydd Airbus-only, men har nå kvittet oss med alle Luftbussene og gått til innkjøp av 2 737 og 1 767-200ER.
767'ern trafikkerer Buenos Aires - Frankfurt, og turnaround'en i FRA på morrakvisten var på 4 sekunder!
Alle flyene er sendt avgårde fullastede og vi venter spent på nye investorer :)


"There are no available stock in the selected company"

Jeg var for sein med andre ord :)
 
10 000 aksjer i Seychellois er innkjøpt. Så ligg ikke på latsiden. ("Arbeta jäklar, i graven får ni hvila!")

Minner igjen om BJB Airlines sin suksessoppskrift med langruter med 737. Fra Oslo flyr vi mer eller mindre fornøyde passasjerer til Montreal, Philadelphia, Bangor, Phuket og Hong Kong. Innen Europa bruker vi Sukhoi Superjet til Barcelona og Moskva. Aksjekursen nå er 0.54, og investorer har gode muligheter for avkastning.
 
PolarFox airlines har bare vært i drift noen få dager, men klatrer oppover.


Flåte pr idag:

1 X B737-800
3 x ATR 42-500
1 X CRJ 200LR
1 x CRJ 100ER
1 X ATR 42-300
2 X Yak-42D
2 X C-23A

Hub er OSL ,men har ruter over hele verden, der det lønner seg å fly stortsett. Aksjekursen er på 0.16 etter 3 dager og er oppadgående, så investorer kan melde seg på å få massiv avkastning etterhvert som selskapet øker i verdi.
 
FlySpringbok Airlines er inne i en omstruktureringsprosess hvor ulønnsomme ruter legges ned og 737 flåten skal selges. Samtidig ser det ut som om halve flåten skal inn til C-Check nå.

Flåten ser sånn ut:
B737-800 5
B787-8 13
B767-200ER 1
B767-200 1
DC-8-72 1
 
Da er en Dassoult Mercure innkjøpt og går mellom Seoul og Nanchang. Jeg vurderer kraftig å sette opp en hub til i Kina evt Hong Kong
 
G' Airlines har anskaffet nok en A321-200 og satt den i rute til Damaskus i Syria. Aksjekursen er nå på $0.40, så aksjonærene er forhåpentlig fornøyde... ;)
 
Voyage Aviation Flottstatus:
10 A318 Elite
6 A319-131
6 A320-231
16 A321-231
8 A330-343X
1 A340-313X
1 B787-3 - to be replaced by A330
4 B787-8 - to be replaced by A330 and A340.
7 F100 - to be replaced by A32X.
 
rau6hk.jpg

In fleet:
6: B787-8
1: B767-200ER
2: ATR 42-500
6: A318 Elite
2: B757-300
1: A340-200
4: B737-700
2: B737-700ER
11: B737-500
2: Il-86
1: B747-300
1: B787-3
2: ERJ 190-200
1: ATR 42-600
2: MD-81



Stock Rate:
up.png
5.35

Company Value: $ 51,217,896

Og det stiger! :)

route_graph_in_air.php
 
Back
Top