AirFrance med ny business class

Re: AirFrance med ny C

Det der så da riktig så lekkert ut.
Herlig tid for oss FBere med oppgradert C hos både AF og KL.

Forstår det sånn at det er 777ene som først vil få det, så A380, men at det er usikkert på om det kommer på de mindre Airbussene?

"Setene med alt inkludert koster 100000 euros stk."

Dette er vel ikke helt riktig? Fransken min er ikke på topp, men i artikkelen står det at de koster 55 000 Euro/stk.?

"Setene med alt inkludert koster 100000 euros stk."

Dette er vel ikke helt riktig? Fransken min er ikke på topp, men i artikkelen står det at de koster 55 000 Euro/stk.?

Nøkkelordene er "alt inkludert". Dvs med IFE, dedikert design og skap, og også tiden maskinen må være på bakken for retrofitting (fra det jeg fikk med meg).

Ja, ligner på AA sine nye biz seter, som jeg forøvrig skal teste ut i april.
Hyggelig at AF oppgraderer biz-produktet sitt. Konkuransen begynner å hardne til i business-class markedet. 1-2-1 er i ferd med å bli normen, og takk og lov for det.

Nå ser det ut som A330 og A380 vil også få denne:

http://www.flightglobal.com/news/ar...-to-extend-cabin-upgrade-to-a330s-and-400765/

Oppsummert:

777 vil få ny C og F først (C retrofit er allerede begynt; F begynner Juni 2014 - C & F retrofit ferdig slutten av 2015 (flere kilder viser de forskjellige datoer)). Ny C Trip Report far en 772 her: http://www.businesstraveller.com/tr...e/100606/first-look-air-france-business-class

A330 vil også få ny C og M (Start ukjent men Ferdig tidlig 2017 er planen)

A380 vil få ny F, C og M (også ukjent start, ferdig midten av 2017)

A340 vil ikke få noe av disse siden de vil bli faset ut etter av 787 og A350 går i service med de nye setene rett fra Fabrikk fra midten 2016 og 2018.

Jeg har en tur med AF i mars med en 773. På setevalg i C er det 2-3-2 og 42 seter, noe som tyder på gammel konfig. Ser det samsvarer med seatguru. Droppet oppgradering på maskiner som snart skal ut likevel, eller er de forsinket?

Jeg har en tur med AF i mars med en 773. På setevalg i C er det 2-3-2 og 42 seter, noe som tyder på gammel konfig. Ser det samsvarer med seatguru. Droppet oppgradering på maskiner som snart skal ut likevel, eller er de forsinket?
AF i gammel config er slemt for sædernes vedkommende, men service oplægget er det samme som på dem med nye sæder - FORMIDABELT.

Det blir ikke alle 777 der får de nye sæder. Bla. dem med den meget lille C- kabine (2 rækker) som bruges på "turist ruter" får den ikke, og enkelte andre heller ikke.

midterpladser på 2-3-2 kan IKKE anbefales

For en som ikke er beheftet med å fly biz eller first støtt og stadig ser da denne Premium Eco slettes ikke dum ut sammenliknet med en del andre, om slikt i det hele tatt er lov å skrive i denne tråden.

For en som ikke er beheftet med å fly biz eller first støtt og stadig ser da denne Premium Eco slettes ikke dum ut sammenliknet med en del andre, om slikt i det hele tatt er lov å skrive i denne tråden.

Jeg tenkte på akkurat det samme! Det så ikke direkte ukomfortabelt ut for å si det sånn.

Back