AirFrance-KLM: -€1,56 millarder i underskudd (12mrd kroner) sist år

Someone

Moderator
Medlem
AirFrance-KLM: -€1,56 millarder i underskudd (12mrd kroner) sist år

Air France-KLM har nå sluppet regnskapstallene for sist regnskapsår som ble avsluttet 31/3 og tapet var blodrødt. -1.56 millarder euro ble resultatet hvilket tilsvarer over 12 millarder norske kroner. Det skal spesielt være cargodelen som blør.

http://www.reuters.com/article/industrialsSector/idUSLDE64I2DC20100519
It posted an operating loss of 1.285 billion euros ($1.60 billion) or 3.5 million euros a day for 2009/10 and said it expected to break even in the current year, excluding the impact of unfavourable fuel hedges taken out before 2009.

Re: AirFrance-KLM: -€1,56 millarder i underskudd (12mrd kroner) sist år

Er det noe rart når prisen for KRS - AMS - LHR i Economy ligger på 4000kr pr pers? Ikke rart folk velger SAS og NAX da...

Er det noe rart når prisen for KRS - AMS - LHR i Economy ligger på 4000kr pr pers? Ikke rart folk velger SAS og NAX da...

Tror ikke prisene er avgjørende her. Snittprisen for KRS-AMS-LHR i September er 1800 kr. Det er da et kjent fenomen at prisene stiger nærmere avreise.

Er det noen som har tall på hvor mye Cargo KLM flyr inn og ut av AMS? Har sett Cargoflyene til KLM rotate ganske fort enkelt gang, noe som må tyde på lite frakt ombord?

Last edited:

Da jeg skulle bestille biletter i Februar (tror jeg det var) for Englands turen min som var i April så var prisene rundt 4000 om jeg husker rett. Og det var 1-2 mnd i forveien.
Kansje de har forstådt at prisene må ned litt. Jeg sjekket også nettop og ble imponert :)

Last edited:
Back