Airbus patent - Vil stable business class i høyden

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Airbus patent - Vil stable business class i høyden

Finner ingen link, men sitter og ser på CNN nå.

Airbus har sendt patentsøknad på en ny businesskabin som skal få plass til en haug flere passasjerer i businesskabinen.

Ved å fjerne overhead bins i midten (noe som vel allerede er gjort på A350) skal de kunne stable folk:

2 4 6
1 3 5 7 ... også videre.

Iflg CNN var det nå plass til flere i business enn i economy. Lurer på hva de har tenkt å gjøre med håndbagasje, og folk som rører rundt i trappene opp til setet sitt.

Synes dette hørtes drøyt merkelig ut, og tegningene så jo helt sinnsyke ut.

Re: Airbus patent - Vil stable business class i høyden

Tror ikke man skal ta det for seriøst. Det kommer typisk en patent noen av aktørene her på en eller annen snodig seteløsning minst et par ganger året.

Bare å presse inn en ekstra midtgang, så løser alt seg. ;)

Synes dette hørtes drøyt merkelig ut, og tegningene så jo helt sinnsyke ut.

Ja, det ser næsten lige så tosset ud som Michael O'Leary's ståpladser!
Og forresten tvivler jeg på, at din elefant vil kunne trives deroppe 'under taket' !

Ja, det ser næsten lige så tosset ud som Michael O'Leary's ståpladser!
Og forresten tvivler jeg på, at din elefant vil kunne trives deroppe 'under taket' !

Må faktisk innrømme at jeg har mere tro på MOLs ståseter en det vrøvlet der. Når man først skal sammenligne usannsynligheter altså...

Minnet litt om køyesengene i militæret sine kaserner

Husker jeg fablet om noe slikt, men da for folk som meg selv, baki... At man hadde noe som liknet på seter, gjerne mot fartsretningen nær bakken, og så roterte man en hel seksjon for å lage bunks... Ville likt det, jeg. :-)

Back