Videointervju med John Leahy
Kort oppsummert:
- A380 har ett 25-30 års perspektiv på programmet. Regner med 30 solgte fly i året i de neste årene. Sprekkene i vingene påvirker nye salg, men vil være ett tilbakelagt stadium innen noen måneder.
- A320/NEO. Tapte salget av fly til Silkair fordi de solgte de tidligste posisjonene til Philippine Airlines. Er veldig utsolgt for de neste årene og regner med å ha en 60% markedsandel i single aisle segmentet. Fryder seg over at MAX ser ut til å være dårligere enn det som Boeing lovet (tyngre og med dårligere prestasjoner enn lovet).
Se intervjuet her:
http://www.flightglobal.com/news/articles/airbus-predicts-20-year-demand-for-over-28000-jets-376045/
Kort oppsummert:
- A380 har ett 25-30 års perspektiv på programmet. Regner med 30 solgte fly i året i de neste årene. Sprekkene i vingene påvirker nye salg, men vil være ett tilbakelagt stadium innen noen måneder.
- A320/NEO. Tapte salget av fly til Silkair fordi de solgte de tidligste posisjonene til Philippine Airlines. Er veldig utsolgt for de neste årene og regner med å ha en 60% markedsandel i single aisle segmentet. Fryder seg over at MAX ser ut til å være dårligere enn det som Boeing lovet (tyngre og med dårligere prestasjoner enn lovet).
Se intervjuet her:
http://www.flightglobal.com/news/articles/airbus-predicts-20-year-demand-for-over-28000-jets-376045/