E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 14 Dec 2006 #1 En i det hele tatt merkelig artikkel.... For STOR for Norge.... :huh:
LN-RKF Banned 14 Dec 2006 #2 Foreløpig er det bare marked for èn intercontavgang annenhver dag fra OSL...og den går med 757! Så det blir nok leeenge til det blir aktuelt med A380 fra OSL uansett.....not in our lifetime vil jeg tro.
Foreløpig er det bare marked for èn intercontavgang annenhver dag fra OSL...og den går med 757! Så det blir nok leeenge til det blir aktuelt med A380 fra OSL uansett.....not in our lifetime vil jeg tro.
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Dec 2006 #3 Enig med du, men OSL er langt fra alene om ikke aa kunne ta imot A380. Hjemplassen min (ATL) er heller ikke dimensjonert for denne typen og har gitt klar beskjed om at eventuelle operatoerer vil maatte betale en hoey inngangsbillett ...
Enig med du, men OSL er langt fra alene om ikke aa kunne ta imot A380. Hjemplassen min (ATL) er heller ikke dimensjonert for denne typen og har gitt klar beskjed om at eventuelle operatoerer vil maatte betale en hoey inngangsbillett ...
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Dec 2006 #4 Originally posted by LN-RKF Foreløpig er det bare marked for èn intercontavgang annenhver dag fra OSL...og den går med 757! Click to expand... PIA da..??? Og ikke glem alle langcharterene! De er ogsaa intercont.
Originally posted by LN-RKF Foreløpig er det bare marked for èn intercontavgang annenhver dag fra OSL...og den går med 757! Click to expand... PIA da..??? Og ikke glem alle langcharterene! De er ogsaa intercont.
LN-RKF Banned 14 Dec 2006 #5 Tror neppe at PIA, MyTravel eller Novair kommer med 380 med det første heller.
S SAFE Newcomer 14 Dec 2006 #6 Et slikt syn kommer du neppe til å se over Norge med det første. Click to expand... Trodde A380 allerede hadde flydd over Norge flere ganger?
Et slikt syn kommer du neppe til å se over Norge med det første. Click to expand... Trodde A380 allerede hadde flydd over Norge flere ganger?
jikswoboB Qwerty 14 Dec 2006 #8 Originally posted by Leorim Den kommer sikkert aldri heller til Scandinavia :drunk: Click to expand... Sjuk passagerare ombord kan säker få A380 att dyka upp även här.
Originally posted by Leorim Den kommer sikkert aldri heller til Scandinavia :drunk: Click to expand... Sjuk passagerare ombord kan säker få A380 att dyka upp även här.
LN-GBM ScanFlyer Silver 14 Dec 2006 #9 "Søke om å få det?" Jeg må si jeg tviler litt hvis teknologien har gjort Airbusene i stand til å kunne bestemme selv hvor de skal fly. "Jeg vil ta av fra Gardermoen."
"Søke om å få det?" Jeg må si jeg tviler litt hvis teknologien har gjort Airbusene i stand til å kunne bestemme selv hvor de skal fly. "Jeg vil ta av fra Gardermoen."
JetBlue ScanFlyer Gold 15 Dec 2006 #10 Les hele artikkelen folkens, ENGM RAMP har rett, det er en besynderlig artikkel. Hva er i det hele tatt temaet?
Les hele artikkelen folkens, ENGM RAMP har rett, det er en besynderlig artikkel. Hva er i det hele tatt temaet?