Airberlin

AirBerlin er et etterhvert ganske så stort og solid selskap, og såvidt meg bekjent, med en solid økonomi. Dette er noe en ikke har kunnet sagt om Sterling de siste 3-4 årene. Den boblen varte overraskende lenge egentlig.

Jeg ville ikke hatt noen betenkligheter med å booke en AirBerlin-ticket. Faktisk vurderer jeg å ta en tur med dem snart. :)

Jeg har ikke fået mig forklaret rigtigt:

Jeg har tabt penge/flyrejse på jorden med Sterling.

Alternativet til min destination er airberlin og mit spørgsmål er så:

Vikke det være sikkert at vælge airberlin som udbyder af rejsen, eller er Deres økonomi skrantende som Sterling (var).

Håber svar om jeg kan/bør vælge Airberlin eller ikke.

NFHDK1

"Alle" her på dette forum har skønnet hvilken vej det har gået for Sterling i lang tid - bla. blev det stadigt puttet nye penge in i Sterling af investorene (på Island). AirBerlin er det jeg ved et meget mere solid selskab, og jeg tror du vil være tryg med en AirBerlin-billet. I alle tilfælde tryggere end du var med en Sterling-billet.

Tak JoeW for svaret.

Det var nok ikke så godt med at prøve at flyve med Sterling, men de havde en direkte rute til bestemmelsesstedet meget tæt på mit hjem. -40.000 andre var heller ikke bekendt med Deres økonomiske situation og til mit tab hos Sterling kan tilføjes:

Var i kontakt med Sterling få dage før de lukkede, ved en fejl var mine pladser

Jeg tror ud fra svarene her at Airberlin bliver min rejsepartner til sydeuropa når det bliver ferietid

endnu engang tak for svar

NFHDK

Back