Air Serbia starter Oslo - Beograd

Youtuber Josh Cahill virket fornøyd (noen dager siden jeg faktisk så videoen).

Mulig man mister noen sympatipoeng på at de fortsett flyr til Russland.

https://youtu.be/wWI_vmU7qAU

Der forretning i at flyve Rysland, og eftersom Serbien IKKE er underlagt restriktioner, så det da bare at udnytte, hvor andre ikke kan være med. Det gør Emirates, og Turkish Airlines, og mange andre da også. Der ingen sympatipoint der mistes på min konto.

Der forretning i at flyve Rysland, og eftersom Serbien IKKE er underlagt restriktioner, så det da bare at udnytte, hvor andre ikke kan være med. Det gør Emirates, og Turkish Airlines, og mange andre da også. Der ingen sympatipoint der mistes på min konto.

Er du seriøs nå? :headbang

Det interessante med Air Serbia og flyvninger til Russland er at landet staar i en voldsom spagat mellom sitt tradisjonelle vennskap med Russland og EU. Landet er kandidat til EU-medlemskap, noe golfstatene selvsagt ikke er.

Er du seriøs nå? :headbang

Ja jeg er seriøs. Markedet handler om at udnytte hvor andre ikke kan være med og tjene penge hvor man KAN tjene penge. Så jeg ligeglad om der er krig i et østligt land eller ej. jeg ser det med "selskabs" briller, og hvor kan der tjenes penge.

Ja jeg er seriøs. Markedet handler om at udnytte hvor andre ikke kan være med og tjene penge hvor man KAN tjene penge. Så jeg ligeglad om der er krig i et østligt land eller ej. jeg ser det med "selskabs" briller, og hvor kan der tjenes penge.

For rundt 80 år siden kalte vi sånne for krigsprofitører ....

Men ja, det vil alltid være et element av catch 22 i slike forretninger. Og det kommer an på ens ståsted ..

Nå har det gått litt veggemellom med bookinger her, og vi her en åpen en hvor bosted er booket i Marbella høstferien - men ikke fly. SAS skal ha noen helt ville priser på Heming-ekspressene og de mest praktiske flightene er fulle.

Så.. Ser at Air Serbia skal ha 22.000 kroner for alle i Business Class og da tenker jeg dette fordømte EB kort skal få hvile..

Det er lenge til høsten, og ingenting er utsolgt. Men de vet at det vil bli og priser deretter. Det kalles business.
Men det vil sikkert dukke opp vinter- og vårsalg hos f.eks. LH, Swiss eller andre med gode priser eller 2-for-1 i perioden.

Back