BSSW
Browncoat
Tok turen nordover fra Egersund, for å få Air Mediterranee på brikken, idag. Møtte også på Sirpjalle som var ute i samme ærende.
Her kommer mitt resultat, så kanskje Sirpjalle kommer med sitt senere.
Da kapteinen bestemte seg for å komme til SVG 40 min før planen så rakk jeg selvsagt ikke landingen... Men her er ihvertfall beviset for at både Air Mediterranee og jeg var på SVG
Den tapende part...
OY-KFD stikker tilbake til CPH
Det var vel dette skiltet du tenkte på Sirpjalle, men jeg parkerte på andre siden av den grinden du ser og der er det lov...
Tok også turen innom Flymuseet da jeg så det var åpent, og der inne så jeg denne Capronien stå. Den blir helt sikkert meget bra når den blir ferdig.
Håper alle er fornøyde
Takker for titten
Her kommer mitt resultat, så kanskje Sirpjalle kommer med sitt senere.

Da kapteinen bestemte seg for å komme til SVG 40 min før planen så rakk jeg selvsagt ikke landingen... Men her er ihvertfall beviset for at både Air Mediterranee og jeg var på SVG

Den tapende part...

OY-KFD stikker tilbake til CPH

Det var vel dette skiltet du tenkte på Sirpjalle, men jeg parkerte på andre siden av den grinden du ser og der er det lov...

Tok også turen innom Flymuseet da jeg så det var åpent, og der inne så jeg denne Capronien stå. Den blir helt sikkert meget bra når den blir ferdig.
Håper alle er fornøyde

Takker for titten