Air Leap - flåte

Re: Air Leap - flåte

....og med forskjellige smileys under vinduene.

Ligger utenpå Facebook...både hos AirLeap og på hangar.no

Det er vel ikke akkurat det peneste jeg har sett:
di4zpdenifykyxcgg1bl.jpg

Tja...hva skal man mene om dette? Ser faktisk ut som at Radiv fikk sitt ønske om happy face på flyet oppfylt:)

Blått og oransje er en fin kombinasjon som gjorde seg bra som tail. Air Leap skrevet med oransje mot hvit flykropp fungerer også svært bra. Air Leap har en fin logo så den er bra å holde fast på. Selv tror jeg nok det hadde vært bedre å droppe den blå streken som ´flagrer`under bokstavene foran på flyet. Da hadde nok det hele virket ryddigere.

Jeg likte denne! Det finnes verre...og det finnes bedre, men denne er godkjent!

Jeg likte den også. Fint med noe nytt! SE-LOM jeg akkurat fløy nå er litt kjedeligere, helhvit! Men SAAB 2000 er grei nok.

Dette er noe av det værste jeg har sett... Smileys, seriøst? Allerede gått ut på dato med god margin.

Er det 3 eller 4 Saab 340 som flyr for Air Leap nå? Ser en var sendt til Ostrava for noen uker siden men aner ikke om det er vedlikehold eller om den forsvant ut?

Dessuten, hvor mange Saab 2000 enten flyr for dem nå eller er planlagt? Er det 3? Den ene av Lipican og de to fra Nyx?

Er det 3 eller 4 Saab 340 som flyr for Air Leap nå? Ser en var sendt til Ostrava for noen uker siden men aner ikke om det er vedlikehold eller om den forsvant ut?

Dessuten, hvor mange Saab 2000 enten flyr for dem nå eller er planlagt? Er det 3? Den ene av Lipican og de to fra Nyx?

Air Leap har 4 stk flyvende Saab 340 (leid av Erik Thun AB), uten at jeg er helt sikker tror jeg vedlikehold av disse skjer på ORB, så regner med SE-LJS som fløy til OSR skal lakkeres til Air Leap sine nye farger. (?)
Air Leap leier forøvrig en 5. Saab 340, SE-KXJ, men den har stått på ARN siden NextJet gikk konkurs, tror det er blitt delefly.

NyxAir skal operere tre stk Saab 2000 for Air Leap (ES-ESF/-ESF/-ESH), på rutene BMA-MMX/-AGH.
Sveaflyg(Lipican Aer) skal operere to stk Saab 2000 fro Air Leap (SE-KXK/-LOM), på rutene OLA-RRS-OSL og BMA-GOT.

Da har Erik Thun AB funnet ny operatør for SE-MDA.
ATR 72 -212A(500) 778 G-ISLO Blue Islands delivery 22apr22 HAD-EMA, SE-reg for paint ex SE-MDA

Back