• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air India 777 - first pics

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da er AI iferd med aa ta imot sin foerste B777-222 ....

http://www.airliners.net/open.file/734622/L/

http://www.airliners.net/open.file/734621/L/

Replying to Topic 'Air India 777 - first pics'

Kanon bra !!... tar seg meget godt ut på 777 også synes jeg :)

Smag og behag er forskellig og alle har ret til sin egen mening.....men kanon bra! Den har jeg svært ved at sluge. Air India livery er efter min mening enormt trist og grim (sorry for ordvalget) og så spiller det ingen rolle om den sidder på en B777 eller en anden model.

HOV-HOV - det er ikke GE engines? ...men PW40XX 112-inch fan engine
PW strikes back - endnu en god dag for Pratt & Whitney

Asiana's nye A330 har PW406X 100-inch fan engine ...og ikke Rolls Royce (RR)

Det som er ekstra morsomt med Air India er jo at de prøvde å modernisere designen sin - men gikk etter kort tid tilbake til denne!!! 4+

Air India trenger vel all den moderniseringen den kan få. Ny flytype er bedre enn ny dekor:)

Hva er galt med Air India?

Ingenting galt med dem. Virker bare litt "traust".

Mulig... Men de fleste alliansen sloss vel om å få de som medlem... De har jo en grei kundemasse...

Joda - har ingenting imot Air India joiner en allianse. Får håpe på Star da.

Vet ikke helt jeg... Synes Star er store nok... Men her gjelder det vel først og fremst å være større enn konkurrenten...

.. og UA kvitter seg med mer widebody: Paa A.net meldes det at Phuket Air skal ta 2 av deres 747-400'er ..

Ikke akkurat de mest fresh'e der ute rent fargemessig, men det må jo ta gruelig lang tid å pynte alle de vinduene?

Likte slagordet: Your Palace in the sky!

ehm kanon bra, var vel heller ment at jeg mente det var bra de får noe annet enn de slitene 747 maskinene de opererer :)

Og i mine øyne er ikke liveriet ille i det heletatt !!.... God gammel stil :spin:

I tillegg kan man lese på justplanes.com at de ønsker ytterligere 747-400 maskiner...

Back