Air France/KLM tilbud

Re: Air France/KLM tilbud 2015/2016

Vi kjøpte oss en reise til Cuba i klasse V / Air France i November for en "røverpris" tidligere i år. Vi har akkurat fått en liten datter og tenkte å ta en måned fri samtidig til å reise sammen på tur. Nå når snart november er her, og vi har funnet ut at vi egentlig er keene på å være hjemme (luksusproblem?), etter å ha reist over gjennomsnittet mye i det siste. Vi tenkte å endre billetten til sommeren/neste høst.
I følge reglene ser det ut til at vi ikke får til å endre billettene. Er det noen som har erfaring med endring av IC i booking klasse V?
Det eneste som jeg tenker kan være en mulighet er muligens å vente til vi (kanskje) blir tilbudt upgrade til comfort, kjøpe upgrade og så endre? Er det mulig?
Noen som har erfaring rundt hva vi kan/ikke kan?

Last edited:
Re: Air France/KLM tilbud 2015/2016

V klasse er laveste klasse hos KLM og er veldig strenge restriksjoner.
Eco comfort er ikke en annen billettklasse og gir ikke noen ekstra fordeler. Selv Y,B&M klasse som er dyreste økonomi og fleksible må man betale ekstra for å få eco comfort.
Det er nok ingen muligheter å beholde eller bli kvitt billettene, det er heller ikke tillatt med navneendring.

Last edited:
Re: AF/KLM HEL-NYC i C ca 7500kr t/r

Tur/retur!

Klør veldig i bookingfingrene nå, men så finnes det jo gode tilbud til Australia også... :fly:fly:fly:fly:fly

Joda, de har ett sete én dag pr måned med knallpris. AF ser ut til å være bedre i biz kontra KLM, hva sier forumfolket? AF eller KLM på langruter?

Under 15 tusen til Shanghai, er faktisk en meget bra pris. Jeg må beise hytte, så det får bli til neste år.

Kanskje litt "2019" å komme med sånne Bongos Tryllereiser tilbud til fjern og nær. Men ramlet over denne igår. Business Class til litt mer odde strøk i Sør Amerika vokser ikke på trær.

Her til Lima fra MUC/FRA + evt flere steder. Litt kukete rute ut, men grei hjem. Og Lima er jo stas.

Visstnok også full flex pga Covid og reiseperiode til 31.03.22

e3a4672fa6ece4996bf72cc175f8c588.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Back