• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air France goes retro!

Registreringen kunne vært litt større da, kanskje litt i minste laget.
Ellers fin. Men nå synes jeg snart at selskapene kan slutte å bare lakke småbussene i retro-farger! Hvor er 777 eller A330?!
 
Da får man kanskje "hive" seg rundt og påvirke slik at vi kanskje ser en helgrønn Q400 til neste år.
 
Denne var langt bedre enn AF sin nåværende livery, som er noe av de kjedeligste jeg kan tenke meg.
 
Dagens AF-farger er vel fra tidlig 80-tall, så de er nesten retro allerede...
 
Airbus A320 familien er defintivt vinneren blant retro maskiner...
 
"Retro-fly" synest jeg flere selskaper bør ha. SAS har vel 1 Airbus (A319?) om jeg husker riktig, men jeg synest godt de kan sette i stand et par 73NG's og MD80 i diverse eldre utseender. Og Norwegian kunne vel alltids malt et fly i "Norwegian Air Shuttle" farger.

Og når de først setter i stand et fly med retro eller andre spesielle farger, så synest jeg flyselskapene bør gjøre slik som SAS gjorde med LN-RLE og LN-RMD; variere hvor de flyr så flere får sett dem! ;)
 
Back
Top