Hvorfor må han lande på Gardermoen? Villie det ikke være like greit å ta ham ned på Rygge?
Fordi det er 15 min å kjøre fra Gardermoen. Tar noe lengere tid fra Rygge.
Hvorfor må han lande på Gardermoen? Villie det ikke være like greit å ta ham ned på Rygge?
Fordi det er 15 min å kjøre fra Gardermoen.
Eeh, selv ikke jeg klarer å kjøre Oslo-OSL på 15 min....."en venn av en venn" har klart det på 25, men da gikk det visstnok "endel" over fartsgrensen
Eeh, selv ikke jeg klarer å kjøre Oslo-OSL på 15 min....."en venn av en venn" har klart det på 25, men da gikk det visstnok "endel" over fartsgrensen.
Siste nytt fra TV2 nyhetskanalen er at han ankommer den 10 desember
Så da blir det på'an igjen med sveising av kumlokk og rydding av verandaer og takterasser i ukene før.
Han kör vell flytoget![]()
Sidekommentar til det - fra Oslo S er det en utfordring å slå flytoget, men jeg har da "slått flytoget" mange ganger hvis man regner fra Skøyen Stasjon til OSL.
Men 15 minutter tar det ikke altså...
Er vel billigere å sende et par delegater fra Fredspris komiteen til CPH og la han få prisen der, han skal jo likevel dit i Desember. Da slipper vi masse tull her i landet og slipper store ekstra utgifter, det er penger som vi kunne bruke på andre og viktigere ting.
Med tanke på hva Jagland tidligere har sagt om fargede menn, ja en god opsjon.
Presidenten reiser alltid med to fly,av tekniske og sikkerthetsmessige grunner, slik at "AF2" også skal være med, ...??
Hyggelig nyhet
Da Clinton kom ankom han i stummende mørke om morgenen.
Sjansen er ikke mindre for at Obama gjør det samme. Hvis han ankommer samme dag som prisen utdles, så begynner vel den seremonien kl 10 (?)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.