• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Ikke dårligt. Måske næste skridt er at CA begynder at flyve ARN-PVG?
 
Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Er vel svært mange nordmenn som benytter seg av den ruten. Og etter Tobbens fredspris show til den kinesiske dissidenten, kan vi vel bare drite i å se air China på OSL.:headbang
 
Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Ikke dårligt. Måske næste skridt er at CA begynder at flyve ARN-PVG?

CA brukar öka till dagligen under sommaren och dra ner under vintern.

Förövrigt är detta knappas någon uppgradering? Snarare tvärtom eftersom Y saknar PTV. Nu sätter man in en maskin som vanligtvis flyger på regionala linjer inom Asien.
 
Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Förövrigt är detta knappas någon uppgradering? Snarare tvärtom eftersom Y saknar PTV. Nu sätter man in en maskin som vanligtvis flyger på regionala linjer inom Asien.

777ene mangler PTV i Y. A330 har det i alle klasser så vidt jeg vet.
 
Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

CA brukar öka till dagligen under sommaren och dra ner under vintern.

Förövrigt är detta knappas någon uppgradering? Snarare tvärtom eftersom Y saknar PTV. Nu sätter man in en maskin som vanligtvis flyger på regionala linjer inom Asien.

777ene mangler PTV i Y. A330 har det i alle klasser så vidt jeg vet.

A330'erne er udmærkede, mens 777'erne er noget lort. Seat configuration er 2-5-2 på CA's B777. :(
 
Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

777ene mangler PTV i Y. A330 har det i alle klasser så vidt jeg vet.

A332 som CA idag använder sig av på PEK-ARN har PTV i alla klasser. CAs A333 har något som heter Premium Economy med mer plats för benen och PTV. Övriga i Y får nöja sig med tv i taket.

A330'erne er udmærkede, mens 777'erne er noget lort. Seat configuration er 2-5-2 på CA's B777. :(

Har prövat både 772 och A332 med CA och skillnaden i upplevelse var milsvid. Med A332 har dom en produkt som står sig bra i jämförelse med SK, QR, TG.
 
Back
Top