Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Re: Air China uppgraderar PEK-ARN från 31/3

Ikke dårligt. Måske næste skridt er at CA begynder at flyve ARN-PVG?

Er vel svært mange nordmenn som benytter seg av den ruten. Og etter Tobbens fredspris show til den kinesiske dissidenten, kan vi vel bare drite i å se air China på OSL.:headbang

Ikke dårligt. Måske næste skridt er at CA begynder at flyve ARN-PVG?

CA brukar öka till dagligen under sommaren och dra ner under vintern.

Förövrigt är detta knappas någon uppgradering? Snarare tvärtom eftersom Y saknar PTV. Nu sätter man in en maskin som vanligtvis flyger på regionala linjer inom Asien.

Förövrigt är detta knappas någon uppgradering? Snarare tvärtom eftersom Y saknar PTV. Nu sätter man in en maskin som vanligtvis flyger på regionala linjer inom Asien.

777ene mangler PTV i Y. A330 har det i alle klasser så vidt jeg vet.

CA brukar öka till dagligen under sommaren och dra ner under vintern.

A330'erne er udmærkede, mens 777'erne er noget lort. Seat configuration er 2-5-2 på CA's B777. :(

A332 som CA idag använder sig av på PEK-ARN har PTV i alla klasser. CAs A333 har något som heter Premium Economy med mer plats för benen och PTV. Övriga i Y får nöja sig med tv i taket.

A330'erne er udmærkede, mens 777'erne er noget lort. Seat configuration er 2-5-2 på CA's B777. :(

Har prövat både 772 och A332 med CA och skillnaden i upplevelse var milsvid. Med A332 har dom en produkt som står sig bra i jämförelse med SK, QR, TG.

Back