• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air Canada

Jeg liker godt den med å få en Gammel Dansk før kl 07 om morgenen - heia Danmark!!!
:D :DEN :drink

En klassiker å få en Gammel Dansk på morraflygninger til/fra CPH med SAS. Flott måte å hente inn formen etter en lang intercont. Savnet

Håper denne ruten går bra for AC denne gangen!

...og inde i selve lufthavnen har Air Canada stor reception i forbindelse med åbningen af den nye rute. Det virker som AC denne gang tror på succes og min forventning er at SK og LH codehare på denne rute øger chancen for succes - ligesom man har et bedre produkt end sidste gang man forsøgte sig. Personligt tror jeg AC denne gang er kommet til CPH for at blive!

Back