Air Canada

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har nettopp vært innom deres norske websider og booket en weekend i Vancouver. Fine priser, Q-klasse med full uttelling på EuroBonus. Dessuten mulighet til å endre bill. mot et gebyr på CAD 200.

Deres priser ligger under KL sine med 25% FB bonuspoeng, men litt over KL's "Dreamsale" ( også med 25 % FB poeng ).

Deres A343 har jo 32-34 " benplass. 34" på toseterene i bakre cabin langs veggene.

Skal dere til Canada, ta en titt ! Under BA og LH også.;)

Selvfølgelig, den elendige SK-web'en har ikke tilbud til Canada overhodet !!:old

Air Canada sin A340 anbefales...i og for seg anbefaler jeg AC`sine 767 også...:D

Jeg har prøvd å bestille hjemreise fra Montreal til Oslo via en by i USA der SK opererer (for å fly SK intercont) men det er stort sett alltid codeshare mellom Canada og Europa som tilbys på scandinavian.net, og det vil si enten MUC med LH om sommeren eller AC via LHR FRA CDG hele året.

Når jeg omsider klarer å finne en reiserute fra Canada til Scandinavia via USA er prisene skyhøye, sammenlignet med Canada til Europa og deretter Skandinavia.

Dermed ender valget som regel på et annet selskap enn SAS. Men det er vel ikke verdt å satse på det kanadiske markedet for SAS. :(

Back