Air Canada setter opp B787 på Toronto-København

Trdfly

Moderator
Medlem
Air Canada setter opp B787 på Toronto-København

Kastrup vil fra vinterprogramet fire Dreamlineroperatører....
Fra den 26. oktober kan rejsende med Air Canada fra København til Toronto sætte sig til rette i et af selskabets helt nye Boeing 787 Dreamliner-fly. I en periode på knap to måneder vil de aldrende Boeing 767-300 fly, som selskabet anvender i dag, nemlig være erstattet med et af de nye fly på ruten, som selskabet i vinterhalvåret beflyver tre gange om ugen. Den 31. december letter den sidste Dreamliner fra Air Canada i denne omgang fra Københavns Lufthavn, og ruten vil igen blive betjent med Boeing 767-300.
http://www.check-in.dk/cph-faar-fjerde-dreamliner-selskab#.U-Qx2vl_tps

Re: Air Canada setter opp B787 på Toronto-København

Hva er årsaken til at de kun bruker den noen mnd?

Bra jeg kun skal fly med dem via LHR og FRA. Kjipt å bli nedgradert til et dårligere fly på den måten.

Synes de kunne fremskyndet dette litt, til f.eks nå på søndag :cool:

Men hvis det er pga vedlikehold på B763, hvorfor ikke sette inn A333. Det er tross alt det som er satt opp nå på søndag.

Håpte og ventet på dette. Skal jeg vestover i løpet av sommeren 2015 blir det høyest sannsynlig denne ruten!

Håpte og ventet på dette. Skal jeg vestover i løpet av sommeren 2015 blir det høyest sannsynlig denne ruten!

Har fløjet denne rute et par gange med 763. Super fin service og Toronto er en fin lufthavn - særligt den del af terminalen, når man flyver mod CPH. Er vild med deres high-speed moving walkway.

Back